Svenske bådmarkeder på internet
Fra : SCB

Dato : 17-03-02 10:34

Jeg leder efter svenske internet-baserede bådmarkeder, såvel
privat-til-privat og mægler-til-privat.
Kan nogen her på listen hjælpe med gode links?
På forhånd tak
Mvh. Søren

Fra : P.L.P.

Dato : 17-03-02 10:58

> Jeg leder efter svenske internet-baserede bådmarkeder, såvel
> privat-til-privat og mægler-til-privat.
> Kan nogen her på listen hjælpe med gode links?

Hej !

Her er et par stykker
http://www.batborsen.com/bb/se/default.jsp
http://www.kapow.net/yacht/find.jsp

Mvh. Per
Nordwest 900
En dejlig Motorbåd..........!

Fra : sln

Dato : 18-03-02 23:14

http://www.kandu.dk/

Fra : LINDSTRØM

Dato : 19-03-02 19:23

Prøv også www.marinan.com
Her finder du blandt andet en meget benyttet køb/salg funktion.

Fra : Mx42100

Dato : 19-03-02 20:44

og så selvfølgelig nyhedsgruppen news:swnet.fritid.segling

/Bjarne - Århus C