clipart - netscape
Fra : Ralph

Dato : 28-01-01 23:17

Mig og min storesøster har lige lavet en hjemmeside her i week-enden, det
går også næsten, men vi har to problemer.

PÅ min storesøsters kan man ikke høre lyd på hovedsiden
www.netby.net/Vest/Blaa/26/

og på begge kan man godt se clipart fra Internet explorer, men ikke fra
netscape ?

min side hedder www.netby.net/Vest/Blaa/23/

Tak
Lasse

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-01-01 07:01

Sun, 28 Jan 2001 23:16:57 +0100, skrev "Ralph" <rwr@post6.tele.dk>:

>PÅ min storesøsters kan man ikke høre lyd på hovedsiden
>www.netby.net/Vest/Blaa/26/

Jeg hører den nu fint nok.

>og på begge kan man godt se clipart fra Internet explorer, men ikke fra
>netscape ?

Det er fordi clipartene er *.wmf og det er ikke beregnet til
Internettet og derfor kan Netscape ikke læse dem.
De skal laves om til *.gif.

På Maries side kan man heller ikke se de nederste billeder fordi, der
står at de ligger på jeres skrivebord.

Når I begynder at lave en side, skal I huske to ting, gem billeder og
sider i de rigtige mapper (evt. samme) først.

Når du laver en ny side, så gem den med det samme, også selv om den er
tom, så undgår at adressen står til skrivebordet f.eks.

>Lasse

Jeg troede, du skulle være i seng kl halv ti?

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk