MS Windows
briani 27239
Task manager (Ctrl Alt Del) forsvundet ..!
Fra : Otto

Dato : 17-03-02 10:28

Hej
Jeg måtte for nyligt geninstallere Win2k

desværre har jeg nu det problem at jeg ikke kan anvende Ctrl + Alt + del til
at
få vist Task Manager ( tror jeg den hed ) som jo var god til at lukke
enekelte programmer som frøs el.lign.

Hvordan får jeg Task Manager vist igen ..?

Problemet er desværre yderligere aktualiseret af at min win reinst. ikke har
afhjulpet mit virkelige problem...
nemlig at skærmen ustandseligt fryser ... reelt betyder at pc'en ikke kan
anvendes til arbejde el.lign seriøse ting. Men det er vist et andet problem

hilsen Otto -
på forhånd 1000 tak for din tålmodighed / hjælp

Fra : Invisible Man

Dato : 17-03-02 11:22

"Otto" <leholt@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan får jeg Task Manager vist igen ..?

Den hedder vist nok taskmgr - åbn kør og skriv "taskmgr" så starter den...

Du kan også lave en path-henvisning til fx c:\genveje og så ligge en genvej
til programmet deri, som du blot kalder "job". Når du så åbner kør og skriver
"job" åbnes task manager...

---i.m.

Fra : Andreas

Dato : 17-03-02 17:36

Højreklik på proces linjen og vælg task manager

Fra : Brian Rosenkrantz

Dato : 18-03-02 19:17

"Otto" wrote in message

> skærmen ustandseligt fryser ... reelt betyder at pc'en ikke kan
> anvendes til arbejde el.lign seriøse ting. Men det er vist et andet
problem

Hvis den kun fryser et stykke tid om kommer tilbage så havde jeg det samme
problem.
jeg fandt ud af det var en konflikt blandt driverne.
Har du prøvet med nogle andre drivere til dit grafikkort ? .... hvis du køre
de nyeste, så prøv nogle ældre.
Ved ikke om det hjælper hos dig men det gjorde hos mig.

(Tror nok konflikten var mellem windows's egne drivere til mit netkort og
til skærmkortet)