Atlantis, Det forsvundne rige
Fra : John Hinge

Dato : 17-03-02 01:22

Ja, så fik jeg set den.. På leje DVD.
Til min store glæde er region 2 leje disken den udgave med Engelsk
5.1 Lyd, deeejligt. Claudia Christian som Helga og Michael J. fox som
Milo. Fed lydside btw.
Filmen er faktiskt ganske god, måske lidt mere computeragtig end så
mange andre fra Disney's side, men det synes jeg ikke gør noget.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Brian Nielsen

Dato : 17-03-02 12:11

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, så fik jeg set den.. På leje DVD.
> Til min store glæde er region 2 leje disken den udgave med Engelsk
> 5.1 Lyd, deeejligt. Claudia Christian som Helga og Michael J. fox som
> Milo. Fed lydside btw.

Men det var stadig pan & scan, ikke?

/Brian

Fra : John Hinge

Dato : 18-03-02 11:51

On 17 mar 2002 Brian Nielsen was heard to say:

> "John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> skrev i en meddelelse
>
> Men det var stadig pan & scan, ikke?

Der var en ide med at jeg behændigt ikke kommenterede billedsiden :)
Jow. Det var desværre fuldskærms 4:3 billede, det var jeg lidt ked af,
i nogle scener synes jeg billedet nærmest skreg om at skulle være en
god del bredere, f.eks til slut i filmen hvor der er en laaaang
zoom ud af, så man ser mere og mere af Atlantis.
Men jeg mener stadig filmen er seværdig. Af absolut forrygende stort
kan nævnes at de slet ikke synger ! Muligvis antyder det et forsøg
på at ramme en lidt anden målgruppe ?

Fra : Rhythm

Dato : 18-03-02 14:34

> [...]
> John Hinge - shayera / .sPOOn.
> On usenet I represent no one but myself.
> "Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Hvorfor faen er den der reg2 fuldskærm når min reg1 har selv valg mellem
enten fuldskærm eller widescreen ? Det lyder egentlig ondsvagt.

Mvh
Rhythm

Fra : Jesper Winding

Dato : 18-03-02 18:58

Det er heller ikke alle region 2 - min fra England er Anafisk - jeg aner
ikke hvorfor Danmark absolut skal gede i det!

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Brian Nielsen

Dato : 18-03-02 21:57

> [...]
>
> Af absolut forrygende stort
> kan nævnes at de slet ikke synger ! Muligvis antyder det et forsøg

Den trend startede allerede med Tarzan, og blev så vidt jeg husker
videreført i Dinosaurs.

/Brian

Fra : Jesper Winding

Dato : 18-03-02 22:08

Begge 2 er også nogle som jeg har fra England i region 2 Anafisk - kunne man
ikke få Dinosaur herhjemme i bred?