MS Windows
briani 27239
Xp opgradering på bærbar - nu fryser skærm~
Fra : Torben Østergård

Dato : 16-03-02 22:33

Jeg har en asus laptop 8400 700 MHz, 256 mb ram og har netop opgraderet fra
win2000 til xp. Nu har jeg det irriterende problem, at skærmen regelmæssigt
fryser, og der kan gå minutter før jeg kan komme videre. Jeg har
defragmenteret den uden det løste problemet. Nogen forslag til fejlen, eller
hvordan jeg finder ud af hvad der er galt ? Tak.

Mvh
Torben

Fra : Lars Stokholm

Dato : 17-03-02 19:52

In dk.edb.system.ms-windows, Torben Østergård wrote:

> [...]
>defragmenteret den uden det løste problemet. Nogen forslag til fejlen, eller
>hvordan jeg finder ud af hvad der er galt ? Tak.

Bare et forslag, nu da du ikke har fået andre. Prøv at slå alle
effekter fra i System egenskaber --> Avanceret --> Ydelse --> Optimer
for bedste ydelse. Har du nogen USB enheder? Prøv at hive dem ud.
Netkort? Ud! Andre eksterne enheder? Ud!

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)