Installation af Stofa-net
Fra : Hjorth

Dato : 16-03-02 22:01

Jeg skal snart have Stofa-net til Internet.
Jeg har været 'på loftet' for at se min kabel indgang til TV,
hvor jeg har forstærker på og 4 stik i huset. Stofa anfører
at installationen til PC/Internet skal ske fra det første stik i huset.
Det vil jeg så lade dem finde ud af.
Mht. til installation af Stofanet i PC-en, kan jeg sagtens selv
sætte netkotet i et (eneste) ledigt PCI - slot. Jeg skal bruge
mit modem samtidigt, men ikke til Internet.
Jeg er vant til at arbejde med installation af software etc.
Hvad skal jeg være opmærksom på ved installaion af Stofa-net? sammen
med mit normale interne modem?
Arbejder man stade på TCP/IP niveau?

Venlig hilsen
Jørgen
jhjorth@post2.tele.dk

P.S. Det er selvfølgelig for at spare et par hundelapper, men ogs
for ikke at få 'mindreværkskomplelkser' !!!!!!'

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-03-02 22:36

Sat, 16 Mar 2002 22:01:12 +0100, skrev "Hjorth"
<jhjorth@post2.tele.dk>:

>Jeg skal snart have Stofa-net til Internet.

Du skal nok ikke forvente svar her, stofanet har ikke noget xdsl
at gøre prøv i gruppen uden xdsl.
(news:dk.edb.internet.udbydere)
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : ph

Dato : 17-03-02 16:24

> Hvad skal jeg være opmærksom på ved installaion af Stofa-net? sammen
> med mit normale interne modem?

Stofa kører som en fast forbindelse, og derfor kan du sagtens lave f.eks.
fax-opkald via dit PSTN-modem samtidig.

> Arbejder man stade på TCP/IP niveau?

Ja; det gør vist alle danske Internetudbydere....