nulstiling af router
Fra : Michael Adamsen

Dato : 16-03-02 21:00

>Hejsa jeg har fra gammel tid en tidligere Wol konfiguret router af typen
Chisco soho 77 liggende, nu har jeg ADSL Ved Cybercity, kan man på nogen som
helst måde omkonfigurere en router til at køre på en andens adsl?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 16-03-02 23:48

On Sat, 16 Mar 2002 20:59:45 +0100, "Michael Adamsen"
<madamsen@vip.cybercity.dk> wrote:

> Hejsa jeg har fra gammel tid en tidligere Wol konfiguret router af typen
> Chisco soho 77 liggende, nu har jeg ADSL Ved Cybercity, kan man på nogen
> som helst måde omkonfigurere en router til at køre på en andens adsl?

Ja.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 18-03-02 01:00

"Michael Adamsen" <madamsen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Chisco soho 77 liggende, nu har jeg ADSL Ved Cybercity, kan man på nogen
som
> helst måde omkonfigurere en router til at køre på en andens adsl?

Jep. Hvis du ikke kender password til din router, hvorfor du først skal lave
"password recovery". (punkt-for-punkt guide jf. nedenståede link). Herefter
har du en nulstillet router klar til at konfigurere.

http://www.cisco.com/warp/public/474/pswdrec_soho77.shtml

mvh
Niels Henrik Egebjerg.