MS Windows
briani 27239
Norton Disc doktor !
Fra : rh

Dato : 16-03-02 20:43

når jeg skal bruge det (og har klikke FIX ERRORS af), får jeg denne fejl
besked : http://www.hollensted.dk/test/norton.gif

??

win xp / norton 2002

--
Nostalgi for gamle radio nørder : www.ras916.dk
Hurtig overblik over satellit : www.hollensted.dk/sat

Fra : Madsen

Dato : 16-03-02 20:57

rh skrev:

> når jeg skal bruge det (og har klikke FIX ERRORS af), får jeg
> denne fejl besked : http://www.hollensted.dk/test/norton.gif

Gør som den foreslår dig. Lad den tjekke disken ved næste genstart.

Madsen.

Fra : chipmand

Dato : 16-03-02 22:32

On 16 Mar 2002 19:56:57 GMT, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Gør som den foreslår dig. Lad den tjekke disken ved næste genstart.
On 16 Mar 2002 19:56:57 GMT, in dk.edb.system.ms-windows you wrote:

Det gør norton under xp den kan ikke rette evt fejl fordi disken er
beskyttet. Hvis du bruger speeddisk i norton vil du se noget ligende
den kan heller ikke optimere ens harddisk så godt som hvis det var
under f.eks ME, igen p.g.a. beskyttelsen. Skulle der være en der ved
om der evt sker noget ved at fjerne beskyttelsen også optimere
harddisken og slå beskyttelsen til bagefter.

Mvh
Chipmand

Fra : Madsen

Dato : 16-03-02 22:57

chipmand skrev:

> Det gør norton under xp den kan ikke rette evt fejl fordi disken er
> beskyttet.

Det kan WinXP eget værktøj til rettelse af diskfejl for øvrigt heller
ikke.

Madsen.