skoleskibet "København"
Fra : Bent Fleron

Dato : 16-03-02 20:16

Er der nogen der kender et link til skoleskibet "København"s forlis i 1928
hvor navnene på de 45 elever og 14 besætningsmedlemmer er nævnt ? Jeg har
prøvet 'Google'.
Med venlig hilsen Bent Fleron

Fra : Peter Kannegaard

Dato : 16-03-02 21:13

http://www.skoleskibet-koebenhavn.dk/

--
Venlig hilsen
Peter Kannegaard / kannegaard@tdcadsl.dk

Fra : Bent Fleron

Dato : 16-03-02 21:37

"Peter Kannegaard" <kannegaard@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.skoleskibet-koebenhavn.dk/

1928

Tak for oplysningen. Der nævnes ganske vist ingen navne, men da det er her
i Svendborg-området kan jeg jo køre forbi og spørge.
mvh Bent Fleron