Amadeus?
Fra : Svend

Dato : 16-03-02 20:33

Hej NG,

for et par år siden reklamerede man på TV for en CD med en form for for
opera/kor/pop musik. Jeg mener gruppen hed noget med "Amadeus" og af belgisk
eller fransk oprindelse.
Kender nogen gruppen/CD'en?

mvh

Svend

Fra : Jacob E

Dato : 17-03-02 02:58

"Svend" <svjkl@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> for et par år siden reklamerede man på TV for en CD med en form for for
> opera/kor/pop musik. Jeg mener gruppen hed noget med "Amadeus" og af
belgisk
> eller fransk oprindelse.

Hmmm... Det kunne ikke tænkes at det var "Adiemus" projektet, du tænker på?
Det var dog ikke fransk eller belgisk, men britisk, så måske tager jeg fejl.
Eller måske er det "ERA", som vist da nok var fra Belgien... ?

Mvh Jacob E.

Fra : Svend

Dato : 17-03-02 09:47

> [...]
fejl.
> Eller måske er det "ERA", som vist da nok var fra Belgien... ?

Tak for svaret, det var netop "Adiemus" jeg søgte.

mvh

Svend

Fra : Rhythm

Dato : 17-03-02 17:49

> på?
> fejl.

> Tak for svaret, det var netop "Adiemus" jeg søgte.
>
> mvh
>
> Svend

Pladen du sikkert søger er den der hedder: Songs of sanctuary.
Det var den de slog igennem med her hjemme pga Delta Airlines reklamen
hvor et af numrene fra cd´en blev brugt.
Plade covers: www.adiemus.f2s.com/
Siten er ikke den rigtige hjemmeside for Adiemus.
Den findes her: www.karljenkins.com . Karl Jenkins er manden bag Adiemus.

Mvh
Rhythm

Fra : Jacob E

Dato : 17-03-02 23:16

"Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor et af numrene fra cd´en blev brugt.
> Plade covers: www.adiemus.f2s.com/
> Siten er ikke den rigtige hjemmeside for Adiemus.

Ja, og manden der hentede kaffe under indspilningen hed Bent...

Jacob E.

Fra : Rhythm

Dato : 17-03-02 23:23

> Ja, og manden der hentede kaffe under indspilningen hed Bent...
>
> Jacob E.

?????

Mvh
Rhythm