IE 6
Fra : Morten

Dato : 16-03-02 18:36

Jeg har en del problemer med min IE 6 i Win XP....

Der er nogle websider som går ned, f.eks når de kører .asp.

Den er heller ikke god til JAVA og Active X + åbne links i nyt vindue +
popups

Nogen der har sammen problem/løsning?

MVH

Morten

Fra : Per Thykjær Jensen

Dato : 16-03-02 19:59

Jeg er ked af det; men min løsning var at installere NETSCAPE ... !!

/ Per

Fra : Arcana

Dato : 18-03-02 06:34

"Per Thykjær Jensen" <faust@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er ked af det; men min løsning var at installere NETSCAPE ... !!

Min var at "nedgradere" til MSIE 5.5 - kører perfekt. 6'eren er der vist
derimod en masse problemer med.

/arcana

Fra : Arcana

Dato : 18-03-02 06:36

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en meddelelse

> Min var at "nedgradere" til MSIE 5.5 - kører perfekt. 6'eren er der vist
> derimod en masse problemer med.

PS: Jeg bruger Win2000 Pro - lidt af samme grund, for XP er vist heller ikke
uden bugs/"features".

Fra : Madsen

Dato : 18-03-02 18:31

Arcana skrev:

> 6'eren er der vist derimod en masse problemer med.

Jeg synes det er begrænset. Sammenlignet med version 5.5 er IE 6.0
klippestabil her hos mig. Version 5.5, 5.5 SP1 og 5.5 SP2 var derimod
en plage på min pc. Gik ned konstant.

Pt. kører jeg IE 6 på Win2000 DK SP2 og på WinXP Pro UK og det kører
uden problemer. Den låser nogle gange på MS's knowledgebase, men det
er sådan set også det eneste problem jeg har oplevet med den.

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 18-03-02 21:51

18 Mar 2002 17:30:48 GMT, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg synes det er begrænset.

Jeg har heller ikke mødt bogen endnu.

>Pt. kører jeg IE 6 på Win2000 DK SP2 og på WinXP Pro UK

WinXp home dk her.

hilsen pl

Fra : Madsen

Dato : 18-03-02 22:17

Peter Loumann skrev:

> Jeg har heller ikke mødt bogen endnu.

Hvilken bog?

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 18-03-02 22:25

Madsen skrev:

> Hvilken bog?

Nå, der skulle jo nok have stået 'nogen'.
Sorry ;)

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 18-03-02 23:47

18 Mar 2002 21:17:09 GMT, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Hvilken bog?

DOH - b og n er ved siden af hinanden på det der hakkebræt:
"nogen" (problemer)

hilsen pl

Fra : Madsen

Dato : 19-03-02 00:52

Peter Loumann skrev:

> DOH - b og n er ved siden af hinanden på det der hakkebræt

Det er jo det de er :)

Madsen.

Fra : Benny Andersen

Dato : 18-03-02 23:11

Jeg har også store problemer med IE6.0 (røde krydser i stedet for billeder
o.m.a.)
Derfor vil jeg også nedgradere.

Installere man bare 5.5 oven i 6.0 eller skal 6.0 slettes først?

mvh benny a

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-03-02 23:50

Mon, 18 Mar 2002 23:11:06 +0100, skrev "Benny Andersen"
<benny.andersen@post2.tele.dk>:

>Jeg har også store problemer med IE6.0 (røde krydser i stedet for billeder
>o.m.a.)
>Derfor vil jeg også nedgradere.

Det kan du ikke, hvis du kører XP.

Hvis det er en anden Windows og du har Norton Firewall eller AV
og det er installeret før du opgraderede til IE 6, så er det en
kendt fejl at den ikke registrerer korrekt, at du har opgraderet.

Løsningen er at afinstallere Norton, genstarte og installere
igen.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Benny Andersen

Dato : 19-03-02 01:02

Hej Knud -

Jeg kører stadig med win98... (og Norton Firewall) ,
har fulgt alle dine tidligere råd ang. røde krydser, desværre uden positivt
resultat.

Kan årsagen evt. være at win98 ikke kører godt med IE 6.0 og vise versa?

mvh benny a

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-03-02 02:07

Tue, 19 Mar 2002 01:02:00 +0100, skrev "Benny Andersen"
<benny.andersen@post2.tele.dk>:

>Kan årsagen evt. være at win98 ikke kører godt med IE 6.0 og vise versa?

Ingen anelse, jeg bruger Win 98 og XP.

På 98 har jeg bibeholdt IE 4 og IE 5.5, men det er af hensyn til
at kunne teste websider, så jeg har ingen intensioner om at
opgradere den.

Det er ikke fordi jeg er bange for at opgradere.

Fra : Madsen

Dato : 16-03-02 20:13

Morten skrev:

> Den er heller ikke god til JAVA og Active X + åbne links i nyt
> vindue + popups

Har du installeret den nyeste Virtual Machine?
<http://makeashorterlink.com/?D47A63A8>

Madsen.

Fra : Morten

Dato : 17-03-02 11:50

Har fundet den bedste løsning selv: Opera's Browser