Goldfinger CD'er
Fra : Jeppe Schaumburg Jen~

Dato : 28-01-01 21:45

Hej!

Da jeg har CD'en "Hang-Ups" med Goldfinger, og synes den er rigtig, rigitg
fed, vil jeg spørge om der er andre ude i landet der er enige, og som måske
kan anbefale andre CD'er med Goldfiner? Er der andre CD'er også mesterværk?

Hilsen Jeppe

Fra : Jeppe Schaumburg Jen~

Dato : 28-01-01 21:51

Jeg mener selvfølgelig ska-punk bandet, og altså ikke det danske rockband.

Fra : Søren Thomsen

Dato : 28-01-01 23:30

"Jeppe Schaumburg Jensen" <jsj@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mener selvfølgelig ska-punk bandet, og altså ikke det danske rockband.
>

> Jeppe Schaumburg Jensen <jsj@e-box.dk> wrote in message

> måske
> mesterværk?

Nu har jeg godt nok kun "Hang-Ups" og "Stomping Ground", men efter min
mening, så er Stomping Ground helt klart deres bedste værk.