Hvad er den bedste browser?
Fra : Kong Kent

Dato : 28-01-01 21:35

Jeg har lige fået ny computer, men den nye browser stinker. Jeg bruger
Internet Explorer 5.0 sammen med Outlook Express 5.0

OE5.0 virker fint nok, men IE5.0 stinker for vildt. Den fejlmelder ca. 30%
af alle de sider jeg er inde på. Jeg er ved at være godt og grundigt træt af
den.

Hvilken browser skal jeg skifte til som viser ALLE sider?

Netscape, eller en ældre version af IE... I'm lost!

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Flemming Riis

Dato : 28-01-01 21:33

On Sun, 28 Jan 2001 20:35:14 GMT, "Kong Kent" <kongkent@anarki.dk>
wrote:

>OE5.0 virker fint nok, men IE5.0 stinker for vildt. Den fejlmelder ca. 30%
>af alle de sider jeg er inde på. Jeg er ved at være godt og grundigt træt af
>den.

Opgrader den , hvis det ikke virker nu kan det dårligt blive værre

>Hvilken browser skal jeg skifte til som viser ALLE sider?

Ingen så længe folk ikke koder rent.

>Netscape, eller en ældre version af IE... I'm lost!

Du kan ikke downgrade IE , men du kan godt have IE og Netscape
samtidigt,

Opera virker meget fornuftig imo.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 28-01-01 23:32

Kong Kent <kongkent@anarki.dk> skrev...
> men IE5.0 stinker for vildt. Den fejlmelder ca. 30%
> af alle de sider jeg er inde på. Jeg er ved at være godt og grundigt træt af
> den.

Hmmm det lyder meget mærkværdigt, men opgrader til IE5.5SP1. (Du bliver
måske nødt til at vente et par dage MS har vist nogle problemer efter
DNS problemet og hackerangrebet)
--
Mvh. Morten

http://miljokemi.dk