MS Windows
briani 27239
Xp husk adgangskoden
Fra : Jacob Olsen

Dato : 16-03-02 13:29

Hvordan får jeg XP til at huske adgangskoden når den logger på, gider sq
ikke
skrive den hver eneste gang

Fra : Lars Stokholm

Dato : 16-03-02 14:50

On Sat, 16 Mar 2002 13:28:38 +0100, "Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk>
wrote:

>Hvordan får jeg XP til at huske adgangskoden når den logger på, gider sq
>ikke skrive den hver eneste gang

Så kan du ligeså godt slå kodeordet fra, resultatet er stort set det
samme: Kontrol Panel --> Brugerkonti (eller noget lignende) --> Klik
på din konto. Herfra skulle det være til at finde ud af.

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 16-03-02 14:56

On Sat, 16 Mar 2002 14:49:50 +0100, Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk> wrote:

>...Herfra skulle det være til at finde ud af...

Hvis ikke, så skal du altså ændre kodeordet, og lade det nye stå tomt.
Herefter til der ikke være kodeord på din konto.

Alternativt, kan du kan også bruge TweakUI til at få XP til at huske
koden, eller du kan gå ned i Start --> Kør --> control userpasswords2
--> Fjerne hakket i boksen der hedder at brugere skal skrive
brugernavn og kodeord for at logge på. Så popper der en boks op, hvor
du kan angive de oplysninger der skal huskes.

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.

Fra : Søren Christensen

Dato : 16-03-02 15:21

> Hvordan får jeg XP til at huske adgangskoden når den logger på, gider sq
> ikke skrive den hver eneste gang

Jeg bruger selv et program der hedder Tweak UI som ms selv har lavet. Det
giver dig mulighed for at ændre en del til, bl.a. sådan at den selv logger
på hver gang du starter op. (Dejligt!!)
Ved dog ikke om det er lavet til XP, men prøv at søge på Google.

Mvh. Søren

Fra : Bobby Sixkiller

Dato : 16-03-02 15:42

> [...]
logger
> på hver gang du starter op. (Dejligt!!)
> Ved dog ikke om det er lavet til XP, men prøv at søge på Google.

Til XP kan du anvende Tweak XP eller PowerToys.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 16-03-02 15:57

On Sat, 16 Mar 2002 15:42:02 +0100, "Bobby Sixkiller" <no@spam.here>
wrote:

<snip>
>...eller PowerToys.

Som indeholder TweakUI og er gratis, i modsætning til TweakXP.

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.