Animationsfilm på vej?
Fra : Jesper Winding

Dato : 16-03-02 11:38

Er der nogen der ved hvad der er på vej af animationsfilm, altså ud over Ice
Age?
--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : psycrow

Dato : 16-03-02 13:43

Hvad med at fyre op under www.pixar.com , www.pdi.com og
http://disney.go.com/disneypictures/main.html ?

Fra : Klaus G.

Dato : 16-03-02 16:10

> Hvad med at fyre op under www.pixar.com , www.pdi.com og
> http://disney.go.com/disneypictures/main.html ?
Hvad med at svare på mandens spørgmål, i stedet for at stille et?

--
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com

Fra : psycrow

Dato : 17-03-02 12:28

> Hvad med at svare på mandens spørgmål, i stedet for at stille et?

Jeg undskylder dybt for det aldeles upassende og iøvrigt afsindigt barnlige
(we haven't even begun!) svar/spørgsmål på spørgsmålet, og er i dette
øjeblik ved at taste 112 på telefonen for at melde mig selv til politiet.
Der skulle naturligvis have stået:

Prøv at fyre op under www.pixar.com , www.pdi.com og
http://disney.go.com/disneypictures/main.html

Jeg håber at min snarlige isloering fra den øvrige omverden blot kan begynde
at hele de sår min respons har skabt.

Fra : Jesper Winding

Dato : 17-03-02 15:15

de er bare ikke særligt gode til selv at komme med nyheder omkring deres
fremtidige planer - linksene itl aintintcool giver lidt mere indsigt.

Fra : psycrow

Dato : 17-03-02 18:19

> de er bare ikke særligt gode til selv at komme med nyheder omkring
deres
> fremtidige planer - linksene itl aintintcool giver lidt mere indsigt.

Okiedokie. :) Det er såmænd heller ikke fordi jeg ville være uvenner med
dig, at jeg kom med det spydige svar tidligere (den ære tilfalder den, øh,
ærede Klaus G.)

Fra : J.O.H

Dato : 16-03-02 14:22

disney: http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=11595
Pixar: http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=10213
dreamworks: http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=11547

Fra : Jesper Winding

Dato : 16-03-02 15:42
Fra : nikolaj borg

Dato : 16-03-02 17:15

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved hvad der er på vej af animationsfilm, altså ud over
Ice
> Age?

Du kan prøve at gå ind på

http://corona.bc.ca/films/filmlistings.html

Og slå op under kategorien animations. Her er der en stak animationsfilm på
vej. Enkelte er allerede færdige, og størstedelen af dem bliver nok aldrig
til noget. Men det kan jo være, at du kan finde lidt her. Corona er nok
egentlig bedre til deciderede nørd-film, men er da også ok på dette felt.

/Nikolaj