Submit til et nyt popup-vindue med specifi~
Fra : DennisP

Dato : 16-03-02 11:29

Hejsa

Nogle der kan hjælpe med at submitte en form, således at formens
indhold submittes til et popup-vindue istedet for at submitte til den
samme side som formen er på (denne side må nemlig ik skifte).

Target=_blank funktionen kan løse en del af problemet, men derved kan
jeg ikke (efter min viden) fjerne adressebaren og de andre bar'er.

mvh
Dennis C

PS
Et ligende spm. blev også stillet d. 16.-9. 01 "Egenskaber for et
target-vindue ved form-submit". Men her blev der heller ikke nævnt en
løsning og kunne godt tænke mig at høre om spm.-stiller fandt et svar
(Thomas K. J.)

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 17-03-02 10:13

"DennisP" <None@none.com> wrote in message
> Hejsa

sæt følgende i hoved delen af html dokumentet.
***************

<SCRIPT language="JavaScript">
function launchPopup(url,win){
Popup=window.open(url,"Popup",win);
}
</SCRIPT>
</head>
*******************
dette åbner et popup vindue hvor inholdet findes i popup.htm (du kan ændre
størrelsen ved at skifte tallene i 'Width=590,height=407)
******************
<a
href="javascript:launchPopup('popup.htm','Width=590,height=407,status=no,too
lbar=no;');">

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk

Fra : DennisP

Dato : 17-03-02 10:35

Problemet ved det du skriver er at det virker på et link. Jeg har brug
for at når man klikker på et submit-knap så i stedet for at ændre
hovedsiden så åbnes en popup, hvor indholdet af formen flyttes overi,
og det kan jeg efter min egen viden desværre ikke gøre via et link.

mvh
Dennis