endnu engang simlock
Fra : Fam. Jensen

Dato : 28-01-01 20:26

det skulle være muligt at fjerne en simlock på en audiovox gsm810 bare ved
hjælp af en kode er dette rigtigt og hvis ja hvor kan jeg skaffe den.

mvh
torben.turbo@get2net.dk

Fra : Jimmy J. Nielsen

Dato : 29-01-01 09:15

"Fam. Jensen" <torben.turbo@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> det skulle være muligt at fjerne en simlock på en audiovox gsm810 bare
ved
> hjælp af en kode er dette rigtigt og hvis ja hvor kan jeg skaffe den.

Henvend dig til din udbyder, eller der hvor du købte telefonen. Hvis
telefonen er over 6 måneder gammel skulle de gerne enten give dig koden
eller låse telefonen op kvit og frit. Hvis den endnu ikke er 6 måneder
gammel kommer det nok til at koste et gebyr.

--
Jimmy Nielsen

Fra : Fam. Jensen

Dato : 30-01-01 15:49

> [...]
> eller låse telefonen op kvit og frit. Hvis den endnu ikke er 6 måneder
> gammel kommer det nok til at koste et gebyr.

Problemet er at jeg har byttet med min søster og den er ikke over 6mdr
gammel og nu vil sonofon have 500,- og det vil jeg ikke betale, fordi deres
simkort bliver jo brugt i en anden telefon. Så de mister jo ingen penge ved
dette.

Torben Jensen