Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
www.tegninger.dk
Fra : Iben Kaalund

Dato : 28-01-01 20:18

www.tegninger.dk
Portrættegninger med blyant efter foto - kun kr. 150,- pr. tegning.
En perfekt gaveidé!

Hilsen
Iben

Fra : The Webcat

Dato : 30-01-01 23:14

Er det ikke reklame, der slet ikke passer ind denne nyhedsgruppe ??

Fra : Jan Boegh

Dato : 31-01-01 08:21

"The Webcat" <WebCat@post1.com> wrote in message
> Er det ikke reklame, der slet ikke passer ind denne nyhedsgruppe ??

Jo!

Fra : Erik Aalund

Dato : 31-01-01 10:11

Iben Kaalund <tegninger@tegninger.dk> wrote:

> www.tegninger.dk

Når jeg via min Mac, går ind på ovenstående side, får jeg kun en
hvisd side at kigge på, og ike andet.

--
Venlig Hilsen
Erik Aalund

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 31-01-01 12:30

Erik Aalund wrote:

> Når jeg via min Mac, går ind på ovenstående side, får jeg kun en
> hvisd side at kigge på, og ike andet.

Det er noget man efterhånden oplever temmelig hyppigt, det skyldes at
sitet er produceret af en håbløs amatør, der ikke har gjort sig den
ulejlighed, at kontrollere om web-sitet virker på andre maskiner
end hans egen.

Læs evt. tråden "Tiltagende forurening af www....!" i
news:dk.edb.internet, det er iøvrigt sådan, at det meget almindligt, at
støde på danske web-sites, som kun virker med IE på en windåse, hvorimod
det sjældent opleves med udenlandske web-sites.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Kai Birger Nielsen

Dato : 31-01-01 13:06

In <3A77F72D.6BF8B88E@niels-ebbesen.net> Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> writes:

> [...]

>støde på danske web-sites, som kun virker med IE på en windåse, hvorimod
>det sjældent opleves med udenlandske web-sites.

Ja og amen. Men fænomenet findes bestemt også på ikke-danske sites.
Min yndlingsaversion for tiden er
http://www.patriciacornwell.com

hvor man bliver redirigeret til tre forskellige bralre-sider om
japansk/hollandsk/?hvadvardetnu udgivelse af hendes bøger.
Vælger man at se synopsis for fx Post Mortem får man ingenting
at se, fordi der er flere Table end /Table osv osv

Det er det, jeg kalder at skrive sine sider i det sprog, der er
defineret udfra den oversatte kode af Explorer version x.x

Hmm, checkede lige patriciacornwell siden en gang til. Nu får
jeg /overlib.css not found. Det bliver bedre og bedre ?

Synopsissiden kan dog findes som
http://patriciacornwell.com/books/pmsynop.html

Prøv at gætte om der er en mailto:webmaster nogen steder på
patriciacornwell.com siderne. 0 point til det site.

mvh Birger Nielsen (bnielsen@daimi.au.dk)

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 31-01-01 14:24

Kai Birger Nielsen wrote:

> Ja og amen. Men fænomenet findes bestemt også på ikke-danske sites.

Det vil jeg ikke afvise, men af en eller anden grund, så er det blandt
danske webmastre en meget udbredt misforståelse, at www står for world
wide windows.

Og blandt de danske web-sites findes der også store "proff." web-sites,
som ikke er kompatible med alle platforme/browsere, jeg kan nævne flg.
OFiR - den kan slet ikke anvendes med en Mac, og Jubii - har nogle
funktioner, som ikke fungerer på en Mac.

Flg. to foto-sites er heller ikke velfungerende på en Mac Netscape,
http://www.greyscale.dk og http://www.fotofokus.dk - greyscale er den
ringeste, hvis jeg vil se den, så er jeg nødt til at veksle imellem 3
forskellige browsere.

Og så er det også meget almindligt, at støde på problemer på statlige,
amtslige og kommunale web-sites, fungerer dårlig på Mac, eller hvis man
ikke bruger IE.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Bjarne G. Dam

Dato : 01-02-01 00:27

Og hvad kan man så lære af det. Nemlig at de fleste kører med windows på en
alm. PCer. De laver deres "homepages", mange med et windows produkt, som
ikke er lavet af en proff. på deres egen PC når tiden er til det, og som
ikke koster set hvide ud af øjnene at få lavet. Det gør de af interesse for
det de beskæftiger sig med, og for at dele deres interesse og erfaring med
andre, og ikke for at tjene penge på det. Hatten af for dem, hvis det virker
i explorer og netscape.
At der så findes en HÅNDFULD Mac brugere her i landet, i forhold til
almindelige dødelige PC brugere, som dyrker deres MAC næsten som en afgud,
kan de jo ikke gøre for. Men kværulanter findes der jo alle steder, men de
er da heldigvis i mindretal.

Venlig hilsen
Bjarne Dam

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 01-02-01 01:28

"Bjarne G. Dam" wrote:

> [...]
> kan de jo ikke gøre for. Men kværulanter findes der jo alle steder, men de

Dit indlæg er vidersendt til BetteBlød, og du er instillet til at
modtage et diplom for din grænseløse og ukritiske loyalitet.......

FUT: news:dk.snak.mudderkastning

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 03-02-01 12:33

[...]
> [...]
> http://www.greyscale.dk og http://www.fotofokus.dk - greyscale er den
> ringeste, hvis jeg vil se den, så er jeg nødt til at veksle imellem 3
Hos mig er fotofokus.dk nøjagtig lige træls hvad enten jeg benytter IE 5 på
en Windows 2000 maskine som hvis jeg benytter Netscape 4.76 på en Linux.
greyscale.dk er dog noget dummere i Netscape end IE.

--
Med Venlig Hilsen / Regards
Henrik Bøgh - h_nospam_@boegh.net | http://henrik.boegh.net/