Knopfler....
Fra : Lotus

Dato : 16-03-02 02:29

Er der nogen her, der har hørt hans nyeste?

Jeg købte jo Sailing to Philadelphia, og det var sgu en skuffelse! Men hvad
men det nye? Og hvad med David Knopfler's nye? Anmeldelser modtages gerne!

Lotus

Fra : J@N

Dato : 16-03-02 18:58

En anmeldelse fra mig kan du ikkke bruge til noget, i følge min smag var
"Sailing to Philadelphia" helt suveræn!!!

Jan

Fra : Poul Erik Dyreborg

Dato : 17-03-02 23:25

"J@N" <itjf@get2netFJERNDETTE.dk> skrev i en meddelelse
> En anmeldelse fra mig kan du ikkke bruge til noget, i følge min smag var
> "Sailing to Philadelphia" helt suveræn!!!
> Jan
>
> "Lotus" <lnrvdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

100% enig - Sailing To Philidelphis er TOTAL FED
Poul

Fra : Peter Kaas

Dato : 18-03-02 07:35

> Er der nogen her, der har hørt hans nyeste?

Hvad er der for noget nyt?

Mvh
Peter

Fra : Per Madsen

Dato : 20-03-02 18:06

MK's nyeste opus hedder: A shot at glory

Og du kan se mere her: http://www.mark-knopfler-news.co.uk/

Pladen udgives vist kun i UK. Jeg har købt den derovre hos: Amazon.co.uk og
pladen kostede 14.99£ inklusive luftpost, så det er vel ok. MEGET fed plade,
hvis man kan li MK !

/Per