Bådleje i Tyrkiet
Fra : Klaus K. Holst

Dato : 16-03-02 00:11

Hejsa,

Jeg er ved at undersøge mulighederne for at leje en (sejl)båd i middelhavet
(sejl-selv). Umiddelbart virker Tyrkiet interessant, f.eks. med udgangspunkt
i Marmaris.
Er der nogen som har erfaringer med leje af båd i Tyrkiet/Grækenland, og i
så fald hvordan ligger priserne? Gode råd modtages med glæde.

På forhånd tak.
Klaus

Fra : pkc

Dato : 16-03-02 07:58

Kontakt mig venligst jeg har en mail adresse på nogen dernede -

Boat4You.dk / Per Krabbe