MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Bootoptimizer til Win2000
Fra : Kelloggs

Dato : 15-03-02 23:10

Hejsa

Er der nogen der kender et sådan program, det findes til WinXP, men jeg
synes ikke at kunne lokalisere et til Win2000 og den er bare så langsom til
at starte op i forhold til WinXP.

Mvh
Henrik

Fra : Kim Nielsen

Dato : 16-03-02 01:00

"Kelloggs" <hip1234@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> synes ikke at kunne lokalisere et til Win2000 og den er bare så

Nej - jeg er ikke sikker på hvad du mener ?

På sysinternals.com kan du finde flere defragementer - hvis det er det
du mener - ellers prøv at omformuler/uddybe dit problem - hvad er dit
OS, hvad er problemet osv.

-"- KGN -"-

Fra : Kelloggs

Dato : 16-03-02 11:43

"Kim Nielsen" <please@nospam.dk> wrote in message

> [...]
>
> På sysinternals.com kan du finde flere defragementer - hvis det er det
> du mener - ellers prøv at omformuler/uddybe dit problem - hvad er dit

Det har jeg jo ligesom forklaret i spørgsmålet, men lige for at ridse op:
Mit Win2000pro booter meget langsommere en WinXP, så derfor ville jeg gerne
have fat i et program som kunne få boottiden ned som f.eks. det her:
http://www.microsoft.com/hwdev/platform/performance/fastboot/default.asp

Mvh
Henrik

Fra : Arcana

Dato : 17-03-02 00:59

> Mit Win2000pro booter meget langsommere en WinXP, så derfor ville jeg
gerne
> have fat i et program som kunne få boottiden ned som f.eks. det her:

Hvorfor? Booter du flere gange i timen?

Et tip: Nøjes med at slukke for skærmen i stedet for at lukke PC'en ned.

--
/arcana

Fra : Madsen

Dato : 17-03-02 03:11

Arcana skrev:

> Et tip: Nøjes med at slukke for skærmen i stedet for at lukke
> PC'en ned.

Eller brug dvale/hibernate-funktionen.

Madsen.

Fra : Jens

Dato : 28-03-02 22:59

> [...]
>
> Er der nogen der kender et sådan program, det findes til WinXP, men jeg
> synes ikke at kunne lokalisere et til Win2000 og den er bare så langsom

Hvad med f.eks. http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/pagedefrag.shtml
Det optimerer godt nok ikke selve tiden det tager at boote, men snarere
generel performance i NT/W2K/XP

Jens