Hvad for noget tøj skal jeg tage på ?
Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 28-01-01 20:11

Nu har der jo igenem længer tid hersket 2-3 heftige debater igenem
nyhedes gruppen hvor sindene har været oppe at koge folk har haft
drabelige holdninger for og i mod - ja man er lieg frem blevet berørt
- den enste stød pude er nu en udød tråd om barbering af
kønsbehårding !
hvorfor det må være være tiden - at få et af de små emner oo og her
vil jeg undetagelsvist være forgangsmand , ved at barsle et indlæg der
er mig indrømmet hjertens skærenede ligegyldigt - men jeg agter nu at
lære at begå mig i mellem almindelige mennesker og på en helt naturlig
måde flydene uden afbrydelser tale om absoulut ligyldige ting og
samtidigt være anageret !
jeg vil være med ... der hvor man kan side sammen med folk der
friviligt køber en cd med povl krebs el Thomas helmig og ikke af den
grund mener at de er verdens lykkeligste mennesker - fordi hjernen
umuligt kan være bebyrdet med en porblematik - der ville være et
mærkbart tab , hvis den gik tabt !

Så nu til sagen - jeg skal til klasse fest af årgang 1973 , hvor jeg
agter at invitere hele årsagen til min seksualitet -& samliv med - som
unægteligr er bedøvens ligeglad med hvad jeg har på !
men bør man til en sådan lejlighed tage noget specilt på ?
har et van gils jakke sæt eller skal jeg bare come as i am
i den sidene stund i et par bukser der er rene men ikke kan lynes op
fordi de er for små - min merlyan manson t-shirt 2 forkslieg sokker og
jesus sandaler og en noget måget sweater.
Selv om jeg ikke skal have sex til lejligheden - med mindre den
Yberlige skal med - skulle man så babere sig for føreste gang i
skridtet ?
hvad ville min seksuelle debut - have haft på , der ikke kommer da hun
spiller harpe med englene efter - hun begik selvmord sidste år eller
tog en OD ( ? )

En alsidig men føler jeg ikke uvæsentlig problematik ... da det er nyt
for mig ... ja ja hvis jeg skal ud til andre folks forældre så køre
jeg da en ræser over kinderne og tager et par bukser på der kan
knappes og mside rhvad der er tilbage af hård op i nakken i en heste
hale.

Nu dirre jeg af spædning for at høre hvad - andre måtte gøre sig af
tanker inden for rammerne af seksualitet -& samliv.

Nils hausgaard har i en sang beskrevet problematikken som jeg vil tage
med her for at ilustrere et eksempel :

Træt

Nils Hausgaard 1991

Hun stillede sig i døren ind til stuen
Hun var bleg man ku se hun havde grædt
Han havde lige fåede sat sig og lagt benene op
For han var så rassene træt.

Hun stod lige så stille og stirrede
Der var noget hun ikke kunne få sagt
Hun tog et par tilløb imens det sitrede om hendes mund
Men hver gang gik hun i stå

Han tog lige så stille føderne ned fra bordet
Han kunne mærke her var noget galt
Han ku mærke de små hår di nakken blive stive
Hvad var det hun ikke havde fortalt ?
Havde hun fundet en anden ville hun skilles ?
Var en af børnene blevet kørt ned ?
Var hun kørt i mod nogen og havde ødelagt hans bil ?
Eller var det måske noget der var være ?

Fortæl mig så hvad det er ( sagde han så )
Jeg kan ikke bare tage du står der
Nu tager vi det roligt og sætter os ned
Og fortæl mig så hvad det er ?

Nu på lørdag når vi skal til bryllup
Så…Ja, ja, Såh.. ?
Så er jeg ikke sikker på jeg vil med
Jeg ejer ikke en klud at tage på !

Hans små hård i nakken lagde sig
Hans puls blev med te helt normal
Hans føder lagde sig op på bordet igen
Fordi han var så rasende træt !

sådan kan dte well også være :)
bedste hilsner
Bo

Fra : Henning

Dato : 28-01-01 22:06

"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:lro87tg9rstr679g9og3bo8ie4vr72kfsu@4ax.com...

Hej Bo

Snip
> sådan kan dte well også være :)

Ja det var en stor tissetår, håber det lettede *GGGGG*

Men tag du det tøj på, du føler er dig

MVH
Henning

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 29-01-01 01:53

On Sun, 28 Jan 2001 22:06:16 +0100, "Henning" <h2m@get2net.dk> wrote:

>"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
>meddelelse news:lro87tg9rstr679g9og3bo8ie4vr72kfsu@4ax.com...
GHi Henning :- )))

>Hej Bo
>
>Snip
>
>Ja det var en stor tissetår, håber det lettede *GGGGG*
>
>Men tag du det tøj på, du føler er dig
jaaa fame ikke håbe jeg kommer til at føel for frø mands udstyr :(
denn dag !
MvH
Bo

Fra : Steen Johansen

Dato : 28-01-01 23:08

Chokmah alias rabias the dog <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:lro87tg9rstr679g9og3bo8ie4vr72kfsu@4ax.com...

> [...]
> men bør man til en sådan lejlighed tage noget specilt på ?
> har et van gils jakke sæt eller skal jeg bare come as i am
<<<<<<<<<<
Van Gils sættet og damen også i pænt og lav profil og snak om den fælles
fremtid og om ferien osv
så vil du opleve noget du kan have fornøjelse af i lang tid. Jeg har 3 sæt
pingvin tøj og har haft meget fornøjelse af det
God fest.?
MvH Steen
Jeg har fået den nye med Etta Cameron "I have a dream" tilsendt ogf den vil
jeg forære dig, hvis du vil have den med.?

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 29-01-01 01:29

On Sun, 28 Jan 2001 23:07:39 +0100, "Steen Johansen"
<steen.belle@post.tele.dk> wrote:
HI Steen :)
>Van Gils sættet og damen også i pænt og lav profil og snak om den fælles
>fremtid og om ferien osv
ja vi skal nok øve meget grundigt først - for ikke at konkurere om
hvem der først vælter om af grin - menjeg sider og samler mod og tager
de første bæven skridt ud i det sensations løse univers og er ved at
betsille ALT hvad povl krebs har udgivet !!!
>så vil du opleve noget du kan have fornøjelse af i lang tid. Jeg har 3 sæt
>pingvin tøj og har haft meget fornøjelse af det
ja dte må vi vende tilbage til !!!
>God fest.?
det regner jeg med - har ikke haft sex med flere fra klassen så - der
skulle ikke være flere selvmord :)
det er nu egentligt rat godt gåed den første jeg solgte pot til i
paralel klassen skød sig en od i 90 - det må fame ha været noget godt
Hø :)
>MvH Steen
>Jeg har fået den nye med Etta Cameron "I have a dream" tilsendt ogf den vil
>jeg forære dig, hvis du vil have den med.?
Ohh jeg tror jeg har den !!!! det gør ikke noget !
MvH
Bo

Fra : FreYa

Dato : 30-01-01 15:02

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk>, Sun, 28 Jan 2001 23:07:39
+0100, wrote:

>Van Gils sættet og damen også i pænt og lav profil og snak om den fælles
>fremtid og om ferien osv

Et tip, der ellers også virker hver gang, er, at udskyde sin arrival
til efter midnat. På det tidspunkt render de fleste alligevel rundt
med en halv rulle toiletpapir flagrende efter sig, og kjolen proppet
ned i strømpebukserne bagpå.

Efter midnat er det som regel også tid til at finde de gamle
traumatiske oplevelser frem. Dem fra skolegården og lejrturen. Man
lader mascaraen få frit løb; glemmer at holde maven trukket ind;
finder billeder af børnene frem af tegnebogen (man ser dem ikke til
daglig fordi konen er en dum kælling, der ikke kunne forstå at man var
nødt til at tylle 20 guldbajere om dagen, for at kunne holde hende ud)
osv., osv., osv.

Man kan så at sige sige, at isen er brudt :)

Men ellers tak for det gode råd, Steen. Især den med 'lav profil' vil
jeg tage til mig som den rene skære visdom. Det er nu engang det mest
sikre.

Freya

Fra : Hanne L

Dato : 29-01-01 00:12

Chokmah alias rabias the dog skrev:

Kære Bo *S*

Tak for underholdningen *GGGGGGGGG*. Du gav mig dagens,
selv ugens bedste grin, da jeg læste dit indlæg!

> - men jeg agter nu at
> lære at begå mig i mellem almindelige mennesker og på en helt naturlig
> måde flydene uden afbrydelser tale om absoulut ligyldige ting og
> samtidigt være anageret !

Hvordan i alverden vil du dog bære dig ad med det? *GGGGGGG*

> Så nu til sagen - jeg skal til klasse fest af årgang 1973 , hvor jeg
> agter at invitere hele årsagen til min seksualitet -& samliv med - som
> unægteligr er bedøvens ligeglad med hvad jeg har på !

Er det ikke svar nok?
Kom som dig selv Bo! Ellers vil du garanteret føle dig forkert og
sidde og vride dig, fordi tøjet er ad H...... til at have på!
Er det det værd? Det tror jeg ikke på, at du mener *S*.

> [...]
> fordi de er for små - min merlyan manson t-shirt 2 forkslieg sokker og
> jesus sandaler og en noget måget sweater.

Var du meget anderledes end nu, da du kendte dem dengang i
ungdommens vår?

> Selv om jeg ikke skal have sex til lejligheden - med mindre den
> Yberlige skal med - skulle man så babere sig for føreste gang i
> skridtet ?

Ja da, hvis du nu skulle få lyst til at vise dig frem *GGGGG*.
Det kunne jo være, festen udviklede sig som sidste dss-fest.

> [...]
> jeg da en ræser over kinderne og tager et par bukser på der kan
> knappes og mside rhvad der er tilbage af hård op i nakken i en heste

God dreng! *SSS*

> Nu dirre jeg af spædning for at høre hvad - andre måtte gøre sig af
> tanker inden for rammerne af seksualitet -& samliv.

Så bliver vi vist nødt til at snakke om noget med gennemsigtige bluser
og stramtsiddende bukser til dig for at overholde fundatsen *GF*.

Så kan du slå to fluer med et smæk og vise tatooerne frem samtidig *G*.

> Nils hausgaard har i en sang beskrevet problematikken som jeg vil tage
> med her for at ilustrere et eksempel :

SNIPPER lige sangen, der handler om, at man også kan gå FOR meget
op i dresscode.

Håber, du får en fed fest, når du, forhåbentlig, kommer som dig selv *S*.

Kærlige hilsner
Hanne L

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 29-01-01 01:23

On Mon, 29 Jan 2001 00:12:05 +0100, "Hanne L" <maane69@worldonline.dk>
wrote:

>Chokmah alias rabias the dog skrev:

HI Hanne :)

>Tak for underholdningen *GGGGGGGGG*. Du gav mig dagens,
>selv ugens bedste grin, da jeg læste dit indlæg!

Nå nu prøved ejeg ellers lige ta mænge mig uden at blive set i skyggen
af en den sensationelle normale mand :)

>Hvordan i alverden vil du dog bære dig ad med det? *GGGGGGG*

Ohh der er well et par skribenter jeg ku komme på god for med igen :)

> [...]
>sidde og vride dig, fordi tøjet er ad H...... til at have på!
>Er det det værd? Det tror jeg ikke på, at du mener *S*.

nahh jeg er godt nok i konflikt med mig selv overvejer en klage til
min udbyder over mine egne skrifter - men skal først lieg være færdig
med tro & love erklæringen ( for ikke at ryge af for længe ) før jeg
plonker mig selv i 30 dage for at se om opførslen så har forbedret sig
:) ?

>Var du meget anderledes end nu, da du kendte dem dengang i
>ungdommens vår?

Nahhh havd noget mere tæt hård - men var pr definition når det var
muligt så ringe klædt som muligt & jeg kunne da også høre den fets
angøre gspe efter vejret da jeg beskrev den forudsigelieg udvikling
siden sidst - så jeg tror nok det ville være lidt af en skuffelse -
hvis - jeg ikke ligner en fra mændenes hjem - selvføligt i skærene
kontrast til min Yberlieg frue :)
>Ja da, hvis du nu skulle få lyst til at vise dig frem *GGGGG*.
>Det kunne jo være, festen udviklede sig som sidste dss-fest.
det nærre jeg eder banke mig en afgrunds dyb tvil om de fleste bor i
parcel hus arbejde for noget ala almindeligt brand forsikring selskab
og har ellers vila vejens smukkeste haver og en bred viden om hvordan
forskelieg stauder skal stå i haven .. der er noget lidt facineren
over det !

>God dreng! *SSS*
JAAA jeg mener ikke man ubetinget kan tillade sig at gå ind i andre
folks hjem og trække sien egen valgt FOR meget med ind i folk der har
valgt anderledes - og som bor der ... ens hjem er sgu helligt !
>Så bliver vi vist nødt til at snakke om noget med gennemsigtige bluser
>og stramtsiddende bukser til dig for at overholde fundatsen *GF*.
Ohh mine stramt siden bukser er der sgu vist ikke meget *gf* over :)
til trods for at de er for små så er det mest omlivet hvorfor den obne
lyn lås - men ellers giver de mest en gevaldig hænge røw og en
ubehagelig sveden i skiridtet der antageligtvis for sager en slem
svamp hvis jeg ikke snar for noget på der passer mig :)
>Så kan du slå to fluer med et smæk og vise tatooerne frem samtidig *G*.
ja nu er det jo i maj så jeg må ha klipet ærmene af min marlyn T
shirt :)
>Håber, du får en fed fest, når du, forhåbentlig, kommer som dig selv *S*.
ja det kommer jo an på hvordan eksperimenete går med at nå - det
almindelige main stream mennekse - gu ved om povl krebs ikke har en
fan klub ??? der skulle der være en chanse for at ku bruge noget tid
sammen med 100 % ordinære eksistenser - hvor man kan lære
ligegydlighedens kunst !!!!
MvH
Bo

Fra : Hanne L

Dato : 07-02-01 13:54

Hej Bo

Nu synes jeg, det er på tide, jeg får svaret på denne her.

> Nå nu prøved ejeg ellers lige ta mænge mig uden at blive set i skyggen
> af en den sensationelle normale mand :)

Det kommer altså til at knibe gevaldigt for dig kære Bo *GGG*

> Ohh der er well et par skribenter jeg ku komme på god for med igen :)

Og hvem skulle det så være? _Jeg_ tør ikke gætte *S*.

> [...]
> siden sidst - så jeg tror nok det ville være lidt af en skuffelse -
> hvis - jeg ikke ligner en fra mændenes hjem - selvføligt i skærene

Jeg forstår ikke hans overraskelse, du har jo bare fortsat din udvikling
i den bane, den allerede var startet på, så vidt jeg kan forstå
Så kan FreYa få lov til at stråle så meget mere.

> [...]
> og har ellers vila vejens smukkeste haver og en bred viden om hvordan
> forskelieg stauder skal stå i haven .. der er noget lidt facineren

Så har de da netop brug for at slippe tøjlerne og slå sig løs.

> JAAA jeg mener ikke man ubetinget kan tillade sig at gå ind i andre
> folks hjem og trække sien egen valgt FOR meget med ind i folk der har
> valgt anderledes - og som bor der ... ens hjem er sgu helligt !

Derfor skal man da ikke lave sig fundamentalt om for deres skyld.
Det kommer der sjældent noget godt ud af.

> [...]
> fan klub ??? der skulle der være en chanse for at ku bruge noget tid
> sammen med 100 % ordinære eksistenser - hvor man kan lære

Det kunne jo også være, du blev glædeligt overrasket over, at nogle
af dem havde udviklet sig i en for dig positiv retning *S*.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Chokmah

Dato : 08-02-01 04:48

On Wed, 7 Feb 2001 13:54:11 +0100, "Hanne L" <maane69@worldonline.dk>
wrote:
Hi Hanne : - )

>Hej Bo
>
>Nu synes jeg, det er på tide, jeg får svaret på denne her.
ok

>Det kommer altså til at knibe gevaldigt for dig kære Bo *GGG*
ja jeg har indset det specielt efter min bade kåbe er blevet vinterens
hit - det sidste par rene bukser der ikke kan lukke en bluse også
BADEKÅBEN og en sweater over det er det fedeste i vinter kulden ...
men tjekket ... jeg tvivler det bliver sgu heller ikke bedre af at
højre fod er en 46 hvor venstre er en 45 så tær og sokker vælter altid
ud til højre... den for hændværede logereene er rejst med sin
elektroniske skæg trimmer = jeg har fåede fuldskæg , det er helt af
helved til :)

>Og hvem skulle det så være? _Jeg_ tør ikke gætte *S*.
Nahh der er vist ingen grund til at træde på flere lig tårne - da jeg
har så vældigt gang i ham den gamle nye spade ...

>Jeg forstår ikke hans overraskelse, du har jo bare fortsat din udvikling
>i den bane, den allerede var startet på, så vidt jeg kan forstå
>Så kan FreYa få lov til at stråle så meget mere.
SE DET BLIVR PRAL :)
at manden der aldrig blev til en skid ikke ville være det kommer med
den smukkeste bedst begavede & rigeste kvinde .. der bliver apokalypse
i provinsen :)

>Så har de da netop brug for at slippe tøjlerne og slå sig løs.
nu er de fleste født i ildhesten tegn( 1966 kinesisk astrologi ) så
selv om det LIGE hænger sammen så ligger galskaben aldrig rat langt
væk :)

>Derfor skal man da ikke lave sig fundamentalt om for deres skyld.
>Det kommer der sjældent noget godt ud af.
det har jeg heller ikke tænkt mig men hvor nærligne det end måtte være
at nedgøre disse parcelhus fascister - så er det stadigt min MENING at
når man er i deres hjem så er tiden sgu ikke til at reformere folk.

>Det kunne jo også være, du blev glædeligt overrasket over, at nogle
>af dem havde udviklet sig i en for dig positiv retning *S*.
nope har tjekket :)
men det er nu skægt efter alle de år - de fleste af dem ikke dem i
MEGET pænt tøj og pral på den men de mere stille generte elver der har
jeg åbenbart været lidt en stjerne ... jeg elskede at jorde de her til
trækkeene deeeeejligee mennesker i pænt tøj som ku li Abba & shubidua
fulgte moden i 1977 ... jeg ved sgu ikke om man hader dem mere når man
har valget ind hvis man ikke har ?
bedste hilsner
Bo