Forkølet kat??
Fra : Lille mig

Dato : 15-03-02 22:14

Hejsa.

Buster har den sidste uges tid hostet og nyset en del. Den har også sovet
ret meget men når den er vågen leger den, spiser den og går helt normalt på
bakken. Men i dag der kan den næsten ikke miave - den er helt hæs og hoster
stadig meget. Hosten lyder meget normal. Vi tænker så på om den kan være
forkølet ligesom os mennesker og hvad man gør ved det? har nogen oplevet det
samme?

Hilsen Helle

Fra : kamik

Dato : 16-03-02 01:35

"Lille mig" skrev d. 15-03-02 22:14 dette indlæg :
> [...]
være
> forkølet ligesom os mennesker og hvad man gør ved det? har nogen

Jo katte kan skam blive forkølede ligesom os mennesker, og det er din
kat med 99% sikkerhed. Jeg synes at du skal ringe til dyrlægen i morgen
og forhøre dig nærmere. Jeg har nemlig læste et sted (muligvis her i NG)
,at det kan være farligt for en kat at være forkølet, fordi det kan
"sætte sig" og blive kronisk. Og selv om din kat spiser og leger, kan
den sagtens være syg, det tyder det jo også på, hvis den sover mere end
normalt.

Med håbet om god bedring til Buster fra Eva, Linux og Terkel

http://www.kandu.dk/