Endnu et spørsmål om Renegade
Fra : Martin K

Dato : 15-03-02 21:04

Hej Gruppe

Jeg har lige fået ny 'kværn' og kunne godt tænke mig nogle nye fede spil at
smide efter den. Jeg har læst og hørt meget og dette C&C Renegade. Men hvad
er det egentlige? Er det sådan noget overnaturligt noget ligesom
singleplayer versionen af Half-Life? På Westwoods hjemmeside ser det meget
fedt ud, og man kan genkende de fleste af enhederne fra de gamle C&C spil.
Men hvordan er det? Jeg ved at der er en tråd om nogenlunde dette, men
alligevel. Er det et spil man skal købe i morgen?

--
Martin K

Fra : Jan

Dato : 15-03-02 23:28

Jeg syntes personligt det er noget lort.

Fra : Frost

Dato : 17-03-02 13:22

"Jan" <Krawlor@mail.dk> wrote in message
> Jeg syntes personligt det er noget lort.

Det ville være rart med argumenter....

Jeg mener at Renegade er tilpas underholdende til at være et køb værd (Dog
ikke de 439 kr. som jeg har set det til. Vent til det falder). Missionerne
er ikke forfærdeligt varierede, men banerne har et godt layout, og der er en
god kombination af våben/vehicles/whatevers.

Multiplayerdelen er nok Renegade's største force. Tænk CS iblandet tanks og
futuristiske våben, og så har du Renegade. Personligt syntes jeg at det her
er sjovere.

Fra : Sadat

Dato : 18-03-02 01:02

"Frost" <hondazerus9@hotmail.com> wrote in message

> Det ville være rart med argumenter....

Ja.. det ville det vel... problemmet er bare at spillet i sig selv er et
stort.

> [...]
en
> god kombination af våben/vehicles/whatevers.

For det første er grafikken så grim og så dårligt optimeret! Jeg får flere
fps i Unreal 2 (som er *15 så flot) hvis vi skulle sammenligne.
For det andet... så er det samme køre med de singleplayer missioner, blow
this up, kill those people, go that way, go this way... drive this tank...
helt ærligt?

> [...]
og
> futuristiske våben, og så har du Renegade. Personligt syntes jeg at det

Absolut på ingen måde skal det spil sammenlignes med Counterstrike...
renegade er fedt nok i multiplayer, men det er så uoverskueligt og underligt
at spille.

--
Sadat ~ No Ones Iller

- What would you do if it was you?

Fra : Martin K

Dato : 19-03-02 09:03

Hejsa

Tak for rådene... Jeg droppede C&C Renegade og købte Return to Castle
Wolfenstein i stedet. Det var også billigere Satme et fedt spil!

--
Martin K