MS Windows
briani 27239
Concorde C5 bogføring af lager
Fra : tryksen

Dato : 15-03-02 19:52

Der er gået noget galt i min Concorde C5. Jeg har indtil fornylig kunnet
flytte værdien af mit vareforbrug fra lagerkonto til driftskonto i
forbindelse med fakturering, således at værdien af mit varelager hele
tiden er ajourført. På varegrupper har jeg oprettet "forbrugskonto" og
"afgangskonto", og i Lagerparametre har jeg "x" i "Bogfør i finans". Det
hele har virket fint indtil jeg fornylig var inde at rode med noget
vedr. udligning af debitorer, men jeg har åbenbart fået rettet eet eller
andet, jeg ikke skulle have gjort. Jeg kan bare ikke finde ud af hvad.
PS:
Den danner godt nok en posteringslinie på finanskontiene, men værdien er
altså bare "0". Når jeg opretter fakturaen medtager den godt nok værdien
af vareforbruget og udregner dækningsbidraget korrekt.
Med venlig hilsen
tryksen

http://www.kandu.dk/

Fra : ha

Dato : 15-03-02 20:01

Surt show, men mon ikke du er havnet i en
forkert gruppe.

mvh
ha