reperation af Nokia 3210
Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 15-03-02 18:18

Jeg har haft min Nokia 3210 skilt ad, da tasterne holdt op med at virke. Det
viste sig at være fugt/væske og tasterne virkede fint efter at den var
blevet tørret grundigt. Men et ny prblem fulgte efter. Det er som om
antennen ikke sidder ordentligt fast, og den kan ofte ikke finde noget
netværk. Af og til kan jeg få antenne trykket på en sådan måde at den finder
netværket og det med fuld siganl styrke, men senere, uden nogen ændring
(tlefonen lå uberørt natten over) forsvandt signalet igen. er der nogen der
kan hjælpe? Er der noget specielt ved montereing af antenne man skal være
opmærksom på. Det er som om den ikke sidder så godt fast som den gjorde
inden den blev pillet af, men selv om jeg holder den på plads, så vil den
ikke finde noget signal. Det er meget tilfædigt, om det lykkedes at finde
signalet.

Joakim

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 18-03-02 11:32

"Joakim Lauridsen" <agjo@li.is> wrote in message
> Jeg har haft min Nokia 3210 skilt ad, da tasterne holdt op med at virke.
[...]

Bare glem det, nu er den gået helt død, og jeg har investeret i en ny 3310 i
stedet. (Den billigste jeg kunne få)