MS Windows
briani 27239
I Win XP PRO hvorfor kan jeg ikke slette f~
Fra : El Capitano

Dato : 15-03-02 17:40

Jeg har i min win xp pro dk under mine egen brugerkonto i lokale
indstillinger/temporary internets files pludselig fået 3 filer jeg ikke kan
slette.

2 stk. starter i navnet med t.dll 169&......... (......= efterfulgt af et
masse tal og tegn) Begge hedde www.intelli-tracker.com/e/t.dll? og så det
lange nr.

1 stk. hedder i navnet med promo1.gif og hedder
www.qxl.com/proma/DA/Banners/1039/promo1.gif

Jeg kan hverken slette dem/omdøbe dem og har prøvet at finde dem via "søg"
og der slette dem, men under "søg" vises de slet ikke.

Min Norton Clean Clean Sweep kan pludselig heller ikke rydde helt op, men
efterlader 336 kb.

Jeg har aldrig før haft problemer med at få ryddet op, håber I kan hjælpe
mig.

Venlig hilsen
EC

Fra : Madsen

Dato : 15-03-02 18:32

El Capitano skrev:

> Jeg har i min win xp pro dk under mine egen brugerkonto i lokale
> indstillinger/temporary internets files pludselig fået 3 filer jeg
> ikke kan slette.

Det er sikkert filer som et kørende program bruger og derfor kan
du ikke slette dem. Hvis du vil slippe af med dem, så kan du gøre
det fra fejlsikret tilstand. Nogle gange kan det også lade sig gøre
fra en kommandoprompt, men ikke altid. Genstart pc'en og tryk F8 når
det står på skærmen. Vælg så 'Fejlsikret tilstand med kommandoprompt'
og vent til computeren har startet (det tager lidt længere tid end
normalt). Når du ser en kommandoprompt skal du have skiftet til mappen
hvor filerne ligger, hvorefter du kan slette alt i temp-mappen med
kommandoen: del *.*

Hvis programmet stadig kører når du genstarter WinXP på normal vis,
så kan du dog sagtens risikere at filerne bliver oprettet igen.

Madsen.

Fra : El Capitano

Dato : 15-03-02 18:56

Fra : Madsen

Dato : 15-03-02 18:57

El Capitano skrev i en e-mail:

> Foreløbig tak, nu vil jeg prøve det. Resultat følger

Velbekom, men hvorfor skal det svar sendes til min private e-mail?
Hvorfor ikke blot svare til gruppen? Jeg svarer ikke i en nyhedsgruppe
og stiller heller ikke spørgsmål i en nyhedsgruppe for at få svar via
e-mail.

Madsen. (Svar i gruppen, tak.)

Fra : El Capitano

Dato : 15-03-02 19:15

> [...]
> Hvorfor ikke blot svare til gruppen? Jeg svarer ikke i en nyhedsgruppe
> og stiller heller ikke spørgsmål i en nyhedsgruppe for at få svar via

Undskyld, men jeg opdagede først for sent jeg havde trykket på besvar i
stedet for besvar til gruppe og skyndte mig derfor at gentage det til NG så
alle kan lære .

Resultat: De tre filer er nu væk, men stadig gemmer der sig et eller andet
sted på mit drev 332 kb som clean sweep ikke kan fjerne. Den fortæller kun
de ligger som 3 filer i Win XP benævnt Internet history? Ved du hvor det kan
være i Internet history. Jeg har været alle temp/tmp mapper og cockies
igennem og tømme dem, men stadig de fordømte 332 kb gemmer sig.

Venlig hilsen
Bjarne
EC

Fra : Madsen

Dato : 15-03-02 19:35

El Capitano skrev:

> Undskyld, men jeg opdagede først for sent jeg havde trykket på
> besvar i stedet for besvar til gruppe og skyndte mig derfor at
> gentage det til NG så alle kan lære .

Ok. :)

> [...]
> har været alle temp/tmp mapper og cockies igennem og tømme dem,
> men stadig de fordømte 332 kb gemmer sig.

Det er nok nærmest undermapper til mappen Temporary Internet Files.
De kan også fjernes fra fejlsikret tilstand hvis det skal være. De
vil dog blive oprettet igen ved genstart, for de skal være der.

Madsen.

Fra : El Capitano

Dato : 15-03-02 19:51

> [...]
> De kan også fjernes fra fejlsikret tilstand hvis det skal være. De
> vil dog blive oprettet igen ved genstart, for de skal være der.

OK, så må jeg jo leve med det, men de var der også når jeg f.eks. fjernede
disse undermapper (velvidende de kom igen).Jeg syntes bare, det er
mærkeligt, det så først sker nu efter at have WIN XP PRO DK med Clean Sweep,
siden XP blev frigivet på dansk. Jeg nød eller at have rent bord ved daglige
oprydninger.

Tak for råd og vejledning
Forsat god aften
Bjarne