MS Windows
briani 27239
ikoner på processlinien
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 15-03-02 16:20

Hejsa!

Jeg har lige installeret XP på en ny maskine. Underligt nok kan jeg ikke
placere ikoner (genveje)på processlinien - det plejer jeg at kunne !?!
Hvad er gået galt ?

Hilsen Bo

Fra : Morten

Dato : 15-03-02 16:31

> Jeg har lige installeret XP på en ny maskine. Underligt nok kan jeg ikke
> placere ikoner (genveje)på processlinien - det plejer jeg at kunne !?!
> Hvad er gået galt ?

Det er vist noget med, at proceslinien skal låses op først. Prøv at
rode lidt med indstillingerne, eller kig tilbage i gruppen - emnet har
været oppe at vende før.

Mvh.
Morten

Fra : Kelloggs

Dato : 15-03-02 16:33

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har lige installeret XP på en ny maskine. Underligt nok kan jeg ikke
> placere ikoner (genveje)på processlinien - det plejer jeg at kunne !?!

højreklik på processlinien og unlock den.

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 15-03-02 18:42

> højreklik på processlinien og unlock den.

Nej desværre - det har jeg prøvet.

/Bo

Fra : Peter Loumann

Dato : 15-03-02 19:10

Fri, 15 Mar 2002 18:42:00 +0100, "Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> wrote:

>Nej desværre - det har jeg prøvet.

Mener du den lille "Hurtig start"? Den er sært nok ikke aktiveret som
default i WinXp. Højreklik på proceslibjeb, vælg Værktøjslinjer,
derefter Hurtig start!

hilsen pl

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 15-03-02 19:45

> Mener du den lille "Hurtig start"? Den er sært nok ikke aktiveret som
> default i WinXp. Højreklik på proceslibjeb, vælg Værktøjslinjer,
> derefter Hurtig start!

TAK ! det var lige det jeg mente

/Bo