Tæt på at miste min kat
Fra : Lille mig

Dato : 15-03-02 14:32

Hejsa.

Jeg sidder her og er dybt rystet og det samme er Buster (katten) - min
udlejer nedenunder (vi bor oven på en grill) kom med Buster og sagde at hun
netop lige havde reddet den fra at blive kørt ned. Den havde sat sig ind
under bilen/motoren ude på parkeringspladsen da en kunde skulle til at køre
og den kom heldigvis ikke noget videre til. Men den er bange og den ryster
stadig. Den ligger og gemmer sig i et hjørne nu men halter ikke så den har
ikke kommet noget til skade.

Men tænk, den kunne nemt være død....den dejlige misser!!

Jeg tror liiiiiige der går nogle dage inden den får lov at komme ud igen.!
CHOK!

KH Helle

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 15-03-02 15:30

"Lille mig" <helle@jirty.dk> wrote in message
> [...]
>
> Men tænk, den kunne nemt være død....den dejlige misser!!
>
> Jeg tror liiiiiige der går nogle dage inden den får lov at komme ud igen.!

Pyha, det var dog en grim oplevelse, både for dig og for katten.

Jeg har faktisk tit tænkt på det med at katte sidder under biler, for jeg
ser det også tit her hvor vi bor, at "udendørskattene" sidder i ly under de
parkerede biler. og det har egentlig undret mig at de tilsyneladende aldrig
kommer til skade. Godt at Buster heller ikke gjorde det, og MÅSKE har
forskrækkelsen kureret ham fra at sidde under biler nu?

Hilsen
Lisbeth (der ikke har nerver til at lade hendes katte komme ud)
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 15-03-02 17:35

> [...]
>
> Hilsen
> Lisbeth (der ikke har nerver til at lade hendes katte komme ud)

Hej Lisbeth ..

Jeg HAR desværre oplevet det ..Med min egen kat, oven i købet

Vi boede på en stor gård - laaaangt ude på en mark - 800 m. grusvej til
nærmeste vej, så vores katte var "naturligvis" udendørs katte. I sagens
natur var der meget lidt trafik - faktisk kun os selv - så kattene havde
meget lidt respekt for bilerne .. faktisk hoppede de gerne op på
kølerhjelmen før bilen stod helt stille .. Og de sad ofte under bilene eller
hvad der var værre - oven på hjulene, mellem hjul og inderskærm .. og det
var ( tror jeg ) sådan det skete, da jeg mistede min kat .. Min mor havde
været på besøg, og da hun bakkede bilen tilbage, så jeg pludselig min kat
ligge på gårdspladsen i kramper .. Der var ikke noget at gøre, og den døde
inden jeg nåede hen til den .. Den var ikke kørt over, så derfor tror
jeg den har siddet oven på hjulet, og simpelthen blevet mast / vredet da
bilen bakkede og drejede samtidig .. Det var meget trist .. meget meget
trist ..

Så Lisbeth - hvis man er uheldig skal der ikke mere end een bil til !!

Og Helle .. Pas godt på det lille pus .. måske skulle du overveje at vente
rigtig rigtig længe med at lukke den ud igen ..

Knus fra Pia

Pia@lihme.com
New Photoalbum :
http://community.webshots.com/user/pia_denmark