Asus A7A266 Jumper problem
Fra : bredum

Dato : 15-03-02 14:03

Er der nogle der kan fortælle mig, hvordan man sætter Asus A7A266 jumper
til en AMD 1700+ CPU???? har sat dem som i manualen, men den vil ikke
starte op...t problemer som man har på biler.

http://www.kandu.dk/

Fra : pedder

Dato : 16-03-02 07:53

A7A266 understytter så vidt jeg ved ikke XP processer. Det gør derimod
A7A266-E.
Correct me if im wrong

pedder

Fra : Martin K

Dato : 16-03-02 15:23

Det tror jeg heller ikke det gør. Men mit A7A266-E fungerer fremragende med
en XP1700+!

--
Martin K