MS Windows
briani 27239
Kan man fjerne sin computer fra Browser-li~
Fra : Stephen Møller

Dato : 15-03-02 13:16

Hej Gruppe

Kan man fjerne sin computer fra Browser-listen i Windows 2000??

Jeg vil gerne havde at hvis man kender computernavnet f.eks.
\\computernavn\c$ skal man kunne komme ind på den, med den skal ikke ligge i
Netværksteder

Med venlig Hilsen

Stephen Møller

Fra : Martin K

Dato : 15-03-02 13:26

> Jeg vil gerne havde at hvis man kender computernavnet f.eks.
> \\computernavn\c$ skal man kunne komme ind på den, med den skal ikke ligge
> Netværksteder

Bare for nysgerrighedens skyld: Hvorfor ikke...?

--
Martin K

Fra : Stephen Møller

Dato : 15-03-02 13:32

Fordi vi kun vil havde server i browser-listen

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 15-03-02 17:44

"Stephen Møller" <sm@uc.hernhs.dk> skrev i en meddelelse news:3c91e69a$0$92519$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Kan man fjerne sin computer fra Browser-listen i Windows 2000??

Fjern Browsing.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Windows ICS, XP tips, Fjernstyring af PC m.m.: