Ny BIOS til EPoX 8KHA+ - ude nu!
Fra : R. A. Nielsen.

Dato : 15-03-02 12:57

Den hedder: 8khi2304.exe
Og er fra: 3/04/2002
Og kan hentes her: <http://makeashorterlink.com/?V3A92398>

--
Venlig Hilsen: Rasmus.
Støjer din PSU og er du på spanden?
http://www.spectrus.dk

Fra : Lars Varming

Dato : 15-03-02 17:29

Den er sqda ikke ny - den er som du selv skriver fra d. 4/3-02, altså 11
dage gammel

Fra : R. A. Nielsen.

Dato : 15-03-02 18:57

"Lars Varming" <lars@varming.org> skrev:

> Den er sqda ikke ny - den er som du selv skriver fra d. 4/3-02, altså 11
> dage gammel

Undskyld jeg gav tippet videre!

I øvrigt var den ikke at se på deres site for 1-2 dage siden, så
den har nok ikke været frigivet siden i går, selvom den blev
færdig d. 4/3-2002.

Fra : Lars Varming

Dato : 15-03-02 20:37

> Undskyld jeg gav tippet videre!
>
> I øvrigt var den ikke at se på deres site for 1-2 dage siden, så
> den har nok ikke været frigivet siden i går, selvom den blev
> færdig d. 4/3-2002.

Jeg hentede den på deres site for mere end 1-2 dage siden. Hvis det drejer
sig om tips vedr. Epox MB, kan jeg anbefale disse links:

http://www.aoaforums.com/forum/forumdisplay.php?s=84db9d536861ac34410342641b
8e41bf&forumid=27
http://amdmb.com/vb/forumdisplay.php?s=3a7c3c001ba5ec96f339aede28273a05&foru
mid=9

På AOAForums er der faktisk en officiel Epox tech til at svare spørgsmål
også - derfor kommer nyheder om nye BIOS også der. Samtidig kan man give
sine bemærkninger til de nye BIOS og derved få indflydelse på kommende BIOS
opdateringer.

- Lars

Fra : R. A. Nielsen.

Dato : 16-03-02 06:47

"Lars Varming" <lars@varming.org> skrev:

> Jeg hentede den på deres site for mere end 1-2 dage siden.

Så må der være noget galt med min internet opkobling, for jeg
tjekkede for 3 dage siden, og der var der ikke nogen ny BIOS.

> Hvis det drejer sig om tips vedr. Epox MB, kan jeg anbefale disse links:

Jo, fint nok, men jeg ville lige dele infoen med de øvrige NG'er - det
er jo nok ikke alle der kender nedenstående links... jeg gjorde ikke.

Fra : Lars Varming

Dato : 16-03-02 09:37

> [...]
>
> Jo, fint nok, men jeg ville lige dele infoen med de øvrige NG'er - det
> er jo nok ikke alle der kender nedenstående links... jeg gjorde ikke.

Så er jeg da glad for at jeg kunne hjælpe...