Renegade - værd at købe?
Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 15-03-02 12:01

Sammenlig gerne med fx. MOHAA

Mvh

Bruno

Fra : CB

Dato : 15-03-02 13:30

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:3C91D459.A608304A@worldonline.dk...
> Sammenlig gerne med fx. MOHAA
>
> Mvh
>
> Bruno

hej

Styrken i MOHAA er i single player delen, i Renegade er det (forhåbentligt)
i multiplayer. (har selv spillet lidt af single player og der kan det ikke
måle sig med MOHAA)
Har ik spillet Renegade online ...men det ser ud til at det kunne være fedt.
En anden må komme med nærmere oplysninger herom.

Well, computerspil virker forskelligt på os alle sammen, er du til single
player (hvilket jeg går ud fra hvis du kan li´ MOHAA) TROR jeg ikke du vil
blive hooked på Renegade, but who knows??

cb

Fra : Gichael

Dato : 15-03-02 14:54

Hej

Jeg syntes efterhånden af jeg er begyndt at savne at man kan spille sammen
altså i single player delen. I serious sam, doom og masse ældre spil kan
man..

F.eks. Red Faction.. Der kunne det være fedt hvis man kunne være sammen om
at gennemføre det.

Mvh Michael

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 15-03-02 20:06

Muligheden for at spille sammen mod maskinen - cooperative - blev blandt
andet diskuteret i forbindelse med Duke Nukem Forever.

En del brugere- herunder mig - ville gerne have gentaget muligheden fra
Duke3D for at kunne tvære væmmelige grissestrissere ud, sammen. Især super
til børnefamilier.

3DRealms svarede, at nutidens spil er alt for komplekse til at kunne rumme
coop. Desværre. Jeg er stadig skuffet. Men tænker jeg nærmere efter, har
coopfunktionen i f.eks. Baldur's Gate, Descent III og et par andre af de
lidt nyere også skuffet, fordi der nemt gik ged i dem.

Fra : Nicklas Teisner

Dato : 15-03-02 20:08

Helt klart!
Multiplayer er alt, alt for morsomt. Vær dog lige sikker på du har mindst
256MB RAM og en 256K linie, hvis du skal spille op til 32 spillere - det er
sgu sjovt!

Se evt. nedenstående link for en anmeldelse:
http://www.digiplay.dk/Pcrccr.html

/Nicklas

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 15-03-02 20:46

Nicklas Teisner wrote:

> [...]
> sgu sjovt!
>
> Se evt. nedenstående link for en anmeldelse:

OK, det er godt nok noget andet end hvad de skriver på
www.firingsquad.com for der får spillet så mange tæsk, at det ligner en
Diakatana II.

Det var det som fik mig til at stille spørgsmålet, men nu lyder det jo
som om FS har været ret kritiske.

Mvh

Bruno

PS. Læs gerne anmeldensen på FS og lad mig høre hvad i mener.

Fra : Flemming C. Lund

Dato : 16-03-02 09:50

Nu kender jeg ikke multiplayer delen, men jeg var ret skuffet over spillet.
MOHAA er efter min mening MEGET bedre.

Fra : DWM

Dato : 16-03-02 12:37

"Flemming C. Lund" <fclund@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Nu kender jeg ikke multiplayer delen, men jeg var ret skuffet over spillet.
> MOHAA er efter min mening MEGET bedre.

Det er fedt nok i multiplayer når man spiller over nettet men ellers
giver jeg dig ret. MOHAA er langt bedre.

/Kenneth Iversen