Gratis N3210 ????????
Fra : HENRIK OLESEN

Dato : 28-01-01 19:12

Hej
Er den virkelig gratis når det kommer til stykket.??
Er der nogen der har fået den ???
Får man den virkelig gratis-kvit&frit-dog med et telia abb.????
Hvad er hagen ved handlen-for ens sunde fornuft siger straks at her er der
noget galt.Telia sammen med Wanna-save giver en GRATIS tlf.væk.humm

--

Mailto:trads@get2net.dk
Nej Leif-Det er patter!!

Med venlig hilsen
Henrik Olesen
Randers

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-01-01 19:35

"HENRIK OLESEN" <trads@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er den virkelig gratis når det kommer til stykket.??

Ja,, der skulle ikke være noget der´

> Er der nogen der har fået den ???

jeg har ikke,, har bestilt idag Men de siger levering op til 2 uger

> Får man den virkelig gratis-kvit&frit-dog med et telia abb.????

Ja,,, hele ide´en er vel at de skal tjene penge på minutterne

> Hvad er hagen ved handlen-for ens sunde fornuft siger straks at her er der
> noget galt.Telia sammen med Wanna-save giver en GRATIS tlf.væk.humm

Hagen er, at man for dårlig samvittighed

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-01-01 20:11

Bjarke Hansen skrev:

>Hagen er, at man for dårlig samvittighed

Og at nærværende debatgruppe på den ene eller den anden måde
bliver bombet med reklamer.

--
Bertel   http://lundhansen.dk/bertel/
   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 28-01-01 19:52

Jeg syndes også der kunne være interessant at høre fra nogen, der rent
faktisk har modtaget en telefon.
--
Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-01-01 20:16

Henrik Skjærbæk skrev:

>Jeg syndes også der kunne være interessant at høre fra nogen, der rent
>faktisk har modtaget en telefon.

Hvorfor læser du så ikke bare det de har skrevet?

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 28-01-01 20:45

> Hvorfor læser du så ikke bare det de har skrevet?

Det ville nok også være den bedste løsning, jeg har nu fundet et indlæg der
bekræfter at have modtaget en telefon. <94rtsc$5i4$1@news.inet.tele.dk>
Så er det jo bare at vente.

--
Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : jan steen sørensen

Dato : 28-01-01 22:25

Den er god nok.!

Jeg bestilte min Nokia 3210 hos Wanna-Save, onsdag for een uge siden, den
kom i torsdags, (8 dage senere) leveret med Post danmark - SPRIT NY,
Telefonen er SIM-låst, dvs. der kan ikke sættes andet SIM-kort i det første
1/2 år, heller ikke fra Telia, jeg venter kun på at de opretter mit nummer,
det er ikke aktivt endnu.

Jan

Fra : Fisker

Dato : 29-01-01 21:52

> [...]
første
> 1/2 år, heller ikke fra Telia, jeg venter kun på at de opretter mit

Hvilken softwareversion har telefonen? (*#0000#)

Er der ikke tale om V. 6.00 er det jo bare om at slå til :)

\Mandal

Fra : LaC

Dato : 30-01-01 13:01

> Hvilken softwareversion har telefonen? (*#0000#)
>
> Er der ikke tale om V. 6.00 er det jo bare om at slå til :)

Hvad er forskellen?? Min viden om molbilfoner nærmer sig debilgrænsen

Lars

Fra : Fisker

Dato : 30-01-01 22:23

> Hvad er forskellen?? Min viden om molbilfoner nærmer sig debilgrænsen

Hvis telefonerne ikke har softwareversion 6.0 er det muligt at fjerne en
eventuel simlås og bruge telefonen sammen med sit nuværende abb.

\Mandal

Fra : LaC

Dato : 01-02-01 02:11

> Hvis telefonerne ikke har softwareversion 6.0 er det muligt at fjerne en
> eventuel simlås og bruge telefonen sammen med sit nuværende abb.

OK.
Takker

Lars

Fra : HENRIK OLESEN

Dato : 28-01-01 21:38

Hvadså hvis man er en af de heldige der får en ny mobil.
Er den så Sim-låst i 6mdr?????

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-01-01 16:42

HENRIK OLESEN skrev:

>Er den virkelig gratis når det kommer til stykket.??

Ikke endnu, men nu er de vist også løbet tør... nu står der Ericsson A
2618r på istedet...

--
venligst
/Lasse

Gratis Ericsson A 2618r mobiltelefon:
http://fergusons.dk/link/2618/

Fra : Flemming

Dato : 30-01-01 22:23

> Ikke endnu, men nu er de vist også løbet tør... nu står der Ericsson A
> 2618r på istedet...

ØV ! ( men tilgengæld kan den WAPPE.... )

Mvh. Flemming
Mail: replace bot with hot

Fra : SoulMate

Dato : 03-02-01 15:33

> Ikke endnu, men nu er de vist også løbet tør... nu står der Ericsson
> 2618r på istedet...

okay, skal liiige ha det helt på plads.

1. Man bestiller telefonen
2. man får den.
3. man lader være at bruge den
4. man har fået en gratis telefon uden noget "catch"
5. man "snyder" sin simlock åben eller venter 6 mnd ?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-02-01 16:54

SoulMate skrev:

>1. Man bestiller telefonen

Yup, inkl. abonnement osv [som er gratis].

>2. man får den.

Forhåbentlig.

>3. man lader være at bruge den

Det bestemmer man selv, det kan man hvis man vil, ja.

>4. man har fået en gratis telefon uden noget "catch"

Som jeg ser det, ja.