MS Windows
briani 27239
Ris og ros til Win XP
Fra : Jeppe

Dato : 15-03-02 08:59

Hej jeg er en dreng på 14 der vil købe ADSL og så var det at jeg så et
tilbud hos TDC hvor man kunne få en bredbånds pakke med Windows XP til 999.-
og så er det at jeg gerne høre noget ris og ros om XP, den skal bruges til
spil, 3d grafik, alm. grafik, webdesign og hvad unge ellers bruger sin pc
til

Hilsen Jeppe Nørgaard

Fra : Leony

Dato : 15-03-02 10:36

"Jeppe" <Familien.Noergaard@xxxmail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> spil, 3d grafik, alm. grafik, webdesign og hvad unge ellers bruger sin pc

Tjek at dit nuværende hardware virker med XP.
http://www.microsoft.com/hcl/default.asp
XP er et glimrende OS, der kan dog være nogle problemer med ældre spil.
Jeg har ikke haft nogle dårlige oplevelser med min XP pro endnu (udover
prisen).

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 15-03-02 12:47

Min xp kører godt.
Bedre ind min ME men det siger jo sig selv.

Mvh
Thomas

Fra : Rune

Dato : 15-03-02 16:40

Tja, jeg hverken spiller eller billedbehandler særlig meget mere, da tiden
til det er kanp (3g) men efter at have prøvet både Win 98, ME og XP med
samme hardware vil jeg jeg klart anbefale XP, da det virkelig giver dig et
system, der sparker røv! Det er stabilt og hurtigt og før ellers siden vil
der sikkert også blive udviklet spil, special-designet til 2k-kernen, som xp
også er bygget på..

mvh.
Rune