Fatboy slim
Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 15-03-02 08:06

Jeg ved godt at fyren har sagt at han ville holde et års pause, men
alligevel er der lige udkommet en "live" plade, der hedder Live from
Brighton Beach.
Jeg vil så bare lige høre om der var nogen der har hørt den, eller ved
hvornår den skulle komme i DK?
Numret med Bird of pray, mixet med Liftfield, er rigtig cool, så hvis resten
lever op til den standard er det da en plade jeg skal have!!!

Jakob A

Fra : Ole :-\)

Dato : 16-03-02 13:21

Jakob Strandgaard Andersen skrev

> Jeg vil så bare lige høre om der var nogen der har hørt den, eller ved
> hvornår den skulle komme i DK?

Desværre ikke, men hvis du finder svaret må du geren lægge det her i gruppen
:)

Venlig hilsen

Ole

Fra : zcully

Dato : 16-03-02 18:47

Den er udkommet i DK. Jeg så den ihvertfald nede i Fregård i sidste uge.

/Zcully

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3c919d86$0$7465$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...