MS Windows
briani 27239
XP: Problemer efter 'manuel' reboot
Fra : Thomas Hjort

Dato : 14-03-02 23:12

Og med manuel reboot mener jeg, at jeg tager hovedafbryderen.
Og hvorfor gør jeg det? Fordi et eller andet program absolut ikke vil dø,
selv efter ctrl alt delete og sendt eller ikke sendt fejlrapport 20 gange
vil programmet ikke 'gå væk'.

Og efter den manuelle reboot, starter XP OK op men man kan ikke åbne nogen
mapper overhoved eller på anden hvis sætte gang i et program. Hvorfor sker
det??

Jeg klare mig ud af det med at starte XP i fejlsikret og derefter C:
scandisk.

Jeg har oplevet det 3 gange nu. Jeg har aldrig oplevet noget lignende med de
tidligere windowsversioner (jo reboot selvfølgelig, men ikke at man
overhoved ikke kunne åbne nogen mapper bagefter).

På forhånd tak.

Mvh Thomas Hjort

Fra : Madsen

Dato : 15-03-02 01:37

Thomas Hjort skrev:

> [...]
> vil dø, selv efter ctrl alt delete og sendt eller ikke sendt
> fejlrapport 20 gange vil programmet ikke 'gå væk'.

Og hvad er så det for et program der ikke vil dø?

Madsen.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 15-03-02 09:35

> Og hvad er så det for et program der ikke vil dø?

Det var sidst CloneCD. Måske fordi jeg startede programmet op selvom jeg
havde Nero kørende. Det kan meget vel have været CloneCD de forige gange,
men jeg er ikke sikker.

Mvh Thomas

Fra : Madsen

Dato : 15-03-02 15:57

Thomas Hjort skrev:

> Det var sidst CloneCD. Måske fordi jeg startede programmet op
> selvom jeg havde Nero kørende. Det kan meget vel have været
> CloneCD de forige gange, men jeg er ikke sikker.

Det man nok i første omgang skal mistænke er det program der ikke
svarer. Find evt. en nyere version hvis der er mulighed for dette.

Madsen.

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 15-03-02 21:17

Hej Thomas
Da du installerede XP fik du da ikke nogle "negative" bemærkninger om
drivere som ikke var XP "godkendt".
Det er jo nok nogle af dem du skal være opmærksom på.
Når du får meddelelsen om du vil afsende fejlrapport, så tryk på knappen
"læs fejlrapport" eller hvad den nu nøjagtigt hedder. Den kan somme tider
fortælle dig hvor problemet rent faktisk opstår.
Hilsen
Jørgen