Hjælp til ekkolod
Fra : Leif

Dato : 14-03-02 21:41

Hejsa gruppe
Jeg har lige købt en båd hvori der sidder et ekkolod af mærket LCD
Fiskeekkolod KL 600, men der var ingen manual med, så jeg håber der er en
der kender mærket og evt. har en manual liggende der vil kopiere den eller
ikke har brug for den længere, og så sende den / det til mig, så jeg kan
finde ud af de funktioner det har.

Jeg har fundet et katolog, bag et skab, der viser det var en nyhed i 1992 og
kostede kr 2495,- med hækmonteret triducer / dybde, fart og temp

På forhånd tak.

--

\|/
-(@ @)-

oooO
( ) Oooo
---\ (-----( )------
\_) ) /
( /

Fra : Leif

Dato : 17-03-02 02:21

"Leif" <maletzki@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> kostede kr 2495,- med hækmonteret triducer / dybde, fart og temp

Er der slet ikke nogen i gruppen,der kender noget til det ekkolod, for hvis
ikke så er jeg nød til og investere i et nyt ekkolod, men så kommer det
næste spørsmål, hvilket er så bedst af dem der er på markedet nu ?

\|/
-(@ @)-
---oOO-(_)-OOo--- Mojn mojn
Jette & Leif
maletzki@.mail.dk

oooO
( ) Oooo
---\ (-----( )------
\_) ) /
( /

Fra : Ole

Dato : 17-03-02 23:07

Jeg har arbejdet med lystbåde fra 1987 til 1995 og har aldrig hørt om det
mærke, mon ikke der er tale om et parallel-importeret og omdøbt produkt?
(-der er et fint ord for det som jeg ikke kan huske).

--
Hilsen Ole

Mail : o.n.l@mail.dk
Fjern selv de tre z'er.

Fra : Leif

Dato : 18-03-02 08:11

"Ole" <o.n.l@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mærke, mon ikke der er tale om et parallel-importeret og omdøbt produkt?
> (-der er et fint ord for det som jeg ikke kan huske).

Hej Ole
Det ved jeg ikke, men det katalog jeg har fundet det i er Nautisk Udstyr 8.
udgave 1992 og det er 10 bådforhandler der udgav det i 92, det er Egå
bådudstyr , Kolding marine , det lukkede Europa til Søs, Holbæk Bådcenter ,
Tempo både bare for og nævne nogle, og derfor troede jeg der var nogen der
kendte til ekkolodet, men det er ligemeget nu, konen har givet grønt lys for
køb af et nyt ekklod )

Mvh Leif

Fra : J.S.

Dato : 23-03-02 18:54

Lowrance X- serie det er dem troldefiskerne bruger.

Jørgen