Pornosider med programmer
Fra : Nospam

Dato : 14-03-02 21:18

Idag i Tv2 hørte jeg om pornosider, der vedhæfter et lille program, som
derefter ringer op til en server i Bermuda eller lignende land et sted i
stillehavet.
Jeg under mig i den forbindelse om det har nogen effekt på folk som benytter
adsl. Hvis man nu ringer op, kan centralen vel ikke se noget telefonnummer.
Henvender dette produkt sig til modemforbindelser??
Jeg undrer mig bare
Martin

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 14-03-02 21:26

"Nospam" <none@dk.dk> wrote in

> [...]
> benytter adsl. Hvis man nu ringer op, kan centralen vel ikke se noget
> telefonnummer. Henvender dette produkt sig til modemforbindelser??

Hvis du intet modem har installeret kan du være helt rolig. Du kan ikke
foretaget alm. telefonopkald på over en ADSL-linie.

--

Mvh. Simon Pedersen

Fra : OmmiZZ

Dato : 15-03-02 20:52

"Nospam" <none@dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
telefonnummer.
> Henvender dette produkt sig til modemforbindelser??

Jepper........og er du i tvivl kan du få sat en spærring på din telefon hos
din teleoperatør.....Svjv gratis...!!!

OmmiZZ Out.. .. .. ..