Html problem
Fra : Westlake

Dato : 14-03-02 19:40

Hejsa NG.

Jeg er ny i gruppen, og kan ikke umiddelbart se at mit spørgsmål har
været oppe at vende før, men bær over med mig hvis det nu har.

Mit problem er at jeg har to knapper på en html side. Disse knapper
aktiverer en cgi funktion, men når man har trykket på knappen, så
forsvinder siden.

Er der en måde at lave et html link på, således at man returnerer til
den oprindelige side, når funktionen er udført.

Jeg har hørt, at det evt. kan laves vha. et form script, og med
"return-page" funktionen, men jeg kan ikke rigtig hitte ud af at lave
det.

Nogen der har et godt bud på, hvordan det kan laves?

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Jimmy Hansen

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 15-03-02 00:51

"Westlake" <ocp@VÆKcity.dk> skrev
> Hejsa NG.
>
> Jeg er ny i gruppen [...]

Velkommen til :)

> [...]
>
> Jeg har hørt, at det evt. kan laves vha. et form script, og med
> "return-page" funktionen, men jeg kan ikke rigtig hitte ud af at lave

HTML er dumt. Du kan ikke skabe dynamik af nogen art med html og css på din
side (Hvis vi ser bort fra hover funktionen). Din cgi funktion lyder som en
formmail. Til Mats formmail (det mest udbredte CGI formmail script) har en
sådan funktion indbygget. Det står i dokumentationen dertil.

Hvis det er et CGI script du selv har bygget skal du spørge i
news:dk.edb.internet.webdesign.serverside hvor CGI bl.a. er on topic.

--
/Kasper
http://www.kyndsberg.dk