MS Windows
briani 27239
Hvorfor kører min HD heletiden under WinXP
Fra : Jannik Mariager

Dato : 14-03-02 18:16

Hvergang jeg lige forlader computeren i 2 min. begynder min HD at køre heldt
vildt, og jeg er ved at blive sindsyg for den larmer. Den er først begyndt
på det efter jeg fik XP, hvordan stopper jeg det?

Fra : Søren Blom

Dato : 14-03-02 20:44

"Jannik Mariager" <jannikm@get2net.dk> skrev
> Hvergang jeg lige forlader computeren i 2 min. begynder min HD at køre
heldt
> vildt,

Det er fordi XP indexer din harddisk. Hvis du nu lader den køre færdig næste
gang den gør det, så er det ikke noget din maskine vil gøre så ofte.

Kan ikke lige finde noget i hjælp om hvordan du slår det fra.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : cybs

Dato : 24-03-02 00:19

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse news:3c90fd73$0$73651
> Det er fordi XP indexer din harddisk. Hvis du nu lader den køre færdig næste
> gang den gør det, så er det ikke noget din maskine vil gøre så ofte.
>
> Kan ikke lige finde noget i hjælp om hvordan du slår det fra.

Åbn tjenester og deaktiver indekseringstjenesten.

cybs