Billedegalleri
Fra : Mikkel Bech-Hansen

Dato : 14-03-02 18:25

Hej!
Jeg vil lave et billedegalleri hvor man trykker på en thumbnail hvorefter
der popper et vindue op med billedet. Popup'en skal helst være et
html-vindue og ikke bare billedet!
Findes der et program eller et plugin til Photohop, Dreamweaver, eller
Fireworks som kan generere html-filerne og koden og laver et popupvindue med
den rigtige størrelse til de givne billeder!

Mvh
Mikkel

Fra : Frank Thomsen

Dato : 14-03-02 18:30

her er et shareware program som ser ud til at virke efterhensigt
http://www.cd2html.de/index.en.html
ser ud til at være et godt program

/frank thomsen

Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 16-03-02 13:28

Jeg har selv lavet mit ejet galleri....

Se det på www.jedb.dk

Hvis du er interesseret kan jeg evt maile dig "standard" siderne!!

/jonas