Samme halløj som "Till I come"
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-01-01 17:55

Hey!

Hvad er det det nummer hedder, der minder lidt om tonerne der bender i
"Till I come"? Jeg mener det er de samme der har lavet det, men jeg
kan ikke huske hvad det hedder?
--
venligst
/Lasse

Få en gratis Nokia 3210!
http://fergusons.dk/link/3210/

Fra : :-:Janner®:-:

Dato : 28-01-01 18:22

ATB , et andet nummer med dem i samme stil kunne f.eks. være Don't Stop , de
findes også en mængde temmelig fede remix ......
¨
Hygge

Janner

Fra : CybaMerc

Dato : 28-01-01 20:30

A long time ago in a galaxy far, far away....
Lasse Hedegaard wrote:

>Hvad er det det nummer hedder, der minder lidt om tonerne der bender i
>"Till I come"? Jeg mener det er de samme der har lavet det, men jeg
>kan ikke huske hvad det hedder?

Det er formentlig Don't Stop, du tænker på; men ATB (som blot er en
enkelt person) bruger effekten i mange af sine tracks.

Fra : Martin Kruse

Dato : 29-01-01 19:10

> [...]
>
> Hvad er det det nummer hedder, der minder lidt om tonerne der bender i
> "Till I come"? Jeg mener det er de samme der har lavet det, men jeg

ATB Har osse lavet et nummer der hedder The Summer.

MK