nybegynder
Fra : Tommy Petersen

Dato : 14-03-02 11:41

hej.

jeg er lige startet med min egen side,det gik meget godt til at starte
med,men så skulle jeg lige pille(typisk).

jeg har haft uploaded min side og den virkede da også fint.

jeg slettede så det meste ude på siden,bla.nogle mapper der hed private og
images,og mailbox.nu kan jeg godt ligge siden op,men alle mine links og
henvisninger virker ikke.

hvad gør jeg nu,har jeg slettet noget jeg ikke måtte,eller er det mig der
bærer mig helt forkert ad.

--
M.V.H. Tommy Petersen

Fra : ha

Dato : 14-03-02 14:27

> hvad gør jeg nu,har jeg slettet noget jeg ikke måtte,

Ja, for du dutter jo ikke længere, vel

>er det mig der bærer mig helt forkert ad.

Ja, slet ikke noget du ikke ved hvad er, men du må
da have "hele originalen" på din puter, så kan du
bare uploade hele baduljen en gang til. Så skulle
du gerne være tilbage ved udgangspunktet.
Husk du skal uploade det hele også mapperne.

mvh
ha

Fra : P.N.

Dato : 14-03-02 14:52

Jeg uploader aldrig "_privates" og hvad FP's "_"-mapper nu hedder. Jeg har
nemlig været udsat for, at de blev indekseret af søgemaskiner. Der skulle
ikke være noget galt med slette dem på webserveren. Prøv at kopiere de filer
du vil uploade over i et andet bibliotek på din harddisk, og åben dem så i
din browser. Virker de herfra? Ellers mangler der nogle filer...