Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pentax WR 95/ 105. Erfaringer,test,priser
Fra : Steen.Inge

Dato : 13-03-02 22:25

Hej,
1.jeg vil gerne hører om nogle erfaringer med Pentax WR 95 og WR 105 kompakt
zoom kameraer.
2. Jeg bor i Karup, og ønsker at se kameraer før jeg evt. handler, ved i
derfor hvor der er en butik i jylland som har dem ?
3. Hvor er der en test ?
4. Hvilken pris har i evt givet for jeres ?

Med venlig Hilsen

Steen Daugaard Jensen

Fra : Langgaard

Dato : 14-03-02 09:47

Hej

Jeg har meget dårlig erfaring med en Espio 928, som jeg gav over 3000,- for
!

Der har ikke været andet end vrøvl, og nu er den helt død. Og jeg er ikke
den eneste med de problemer.
Ved kontakt til Pentax, får man kun lov til at tale med nogle arrogante
rø....... der ikke forstår at man er træt af at havde valgt et kamera til så
mange penge og så får så dårlig service. Jeg vil sq ikke indlevere kameraet
igennem en "fotohandler" der så smækker 50-100 % oven i regningen !

En rep. vil koste ca. 1600,- og hvad har man så bagefter ?

Prøv at se efter et andet mærke, Canon, Nikon eller Olympus.

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-

Fra : edb-team4

Dato : 14-03-02 10:19

> Prøv at se efter et andet mærke, Canon, Nikon eller Olympus.
>
> --
> Venlig hilsen / Best regards
>
> Leif Langgaard

Tjah, Vi har et Olympus my zoom, der endnu ikke har taget et skarpt billede.
Det var såmænd dyrt nok, men nu har ungerne fået det og lege med.

Og min søster har et Pentax som tager ganske skarpe og kontrastrige
billeder.

.... men sådan er der jo så meget..

Mvh.

Per Jakobsen

Fra : Langgaard

Dato : 14-03-02 11:42

Hej

Jeg kunne ikke drømme om at skrive et indlæg hvis det var et enestående
tilfælde. Min berøringsflade er MEGET stor på dette område, og derfor har
jeg udtalt mig som jeg gjorde.
Men der er jo altid en der har en Moster i Amerika, som helt sikkert kan
bevise det modsatte.

Og jeg diskuterer heller ikke om billederne er skarpe eller ej, men om
kameraet virker eller ikke. Og med hensyn til my zoom, så et det et ganske
godt kamera, som hvis man bruger det rigtigt, laver nogle helt gode billeder
!

Fra : edb-team4

Dato : 15-03-02 08:29

Det er dumt at prale af en MEGET stor berøringsflade hvis ikke du er i stand
til at administrere den sagligt - og det er ikke sagligt at være så
kategorisk

Mvh

Per Jakobsen

Fra : Langgaard

Dato : 16-03-02 13:08

Hej

Jeg tror Steen fik fat i hvad jeg skrev, og så er jeg tilfreds !