MS Windows
briani 27239
Søgemaskine i IE 6.0 (XP)
Fra : newsreader

Dato : 13-03-02 22:06

Er der nogen er kan hjælpe mig hvordan jeg kan ændre den anvendte
søgemaskine i Search-funktionen i IE 6.0 fra MSN til fx Google eller
AltaVista.

Jeg har været inde i opsætningen under Explorer og ændret til Google,
men intet sker, den fortsætter med MSN eller default.

Hvad gør jeg?

Med venlig hilsen
Newsreader

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-03-02 23:14

Wed, 13 Mar 2002 22:05:32 +0100, skrev newsreader
<newsreader@e-box.dk>:

>Er der nogen er kan hjælpe mig hvordan jeg kan ændre den anvendte
>søgemaskine i Search-funktionen i IE 6.0 fra MSN til fx Google eller
>AltaVista.

<http://www.google.com/defaults.html>

Fut: news:dk.edb.internet.software.browser
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : newsreader

Dato : 15-03-02 01:07

On Wed, 13 Mar 2002 23:13:38 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

><http://www.google.com/defaults.html>

Tak for hjælpen - som jeg lige overså i første runde. ups!

Med venlig hilsen
Newsreader

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 14-03-02 21:56

On Wed, 13 Mar 2002 22:05:32 +0100, newsreader <newsreader@e-box.dk>
wrote:

> [...]
>
>Jeg har været inde i opsætningen under Explorer og ændret til Google,
>men intet sker, den fortsætter med MSN eller default.

Downloader google's toolbar...

Fra : N/A

Dato : 15-03-02 01:01

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 15-03-02 01:01

"newsreader" <newsreader@e-box.dk> skrev i en meddelelse

> Øh, hvor?

Ved Google

Vh
Peter

Fra : newsreader

Dato : 15-03-02 01:11

On Fri, 15 Mar 2002 01:00:56 +0100, "Peter Hindsgaul"
<hindsgaul@tdcspaceremove.dk> wrote:

>"newsreader" <newsreader@e-box.dk> skrev i en meddelelse

>Ved Google

Jeg vart lige hurtig nok ude med mit sidste spg - Knud havde givet et
link, som jeg lige i farten havde overset.

Med venlig hilsen
Newsreader