forms og javascript
Fra : klaus willemoes

Dato : 13-03-02 22:18

Jeg har lavet en hjemmeside, med en stor form.
Når man submitter hjemmesiden, dannes der en mail, der sender formen.

Men nu er problemet, at alle indtastningsfelter sendes med, jeg
efterlyser en function, der "filtrerer" de ikke indtastede felter fra,
således at kun feltets navn og det indtastede kommer med i mailen.

Jeg har ledt længe på diverse javascript hjemmesider, men ikke fundet
løsningen

Håber, der er nogen, der kan hjælpe
Med venlig hilsen, og på forhånd tak

Klaus Hansen

Fra : klaus willemoes

Dato : 13-03-02 22:35

Undskyld - jeg har selvfølgelig stillet spørgsmålet i den forkerte
nyhedsgruppe, men det er første gang jeg bevæger mig ud i dette, så
jeg vil finde en mere passende nyhedsgruppe.