Xtra Spil i T39 / R520
Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 13-03-02 20:52

Hej Gruppe

Jeg kom til at sidde og undre mig over om mon ikke der er skjulte spil i
R520m og T39'eren.. Nu hvor der også var det i T68'eren, og sørme om ik der
var :) Jeg fulgte vejledningen til snake som er således:

Snake:
1: Start spillet Erix.
2: Når du ser startskærmen, tryk da 123
Snake behøver ingen yderligere præsentation.

God fornøjelse!

/Lasse

Fra : Rune Manscher

Dato : 14-03-02 10:07

"Lasse Vestergaard" <lasse@iloveu.dk> wrote in message
> [...]
> 1: Start spillet Erix.
> 2: Når du ser startskærmen, tryk da 123
> Snake behøver ingen yderligere præsentation.

Skægt, jeg har tidligere prøvet det samme, men kunne ikke få det til at
virke på min T39...

*Rune

Fra : Poul Carstens

Dato : 14-03-02 12:06

Heller ikke jeg

Fra : Tommy Rump Andersen

Dato : 14-03-02 12:15

Det ser heller ikke ud til at funge på min :(

MVH Tommy

Fra : wheeeeeeee

Dato : 14-03-02 17:22

> Skægt, jeg har tidligere prøvet det samme, men kunne ikke få det til at
> virke på min T39...

Der er vist forskellige koder til nogle af de andre firmwares. Hvilken
firmware har I? Prøv at søg på google.com