Oasis og U2-turne
Fra : Troels

Dato : 13-03-02 19:46

Hej
Der var noget snak om [subj] på et tidspunkt. Desværre var det fup skriver
gaffa...

Fra : Troels

Dato : 13-03-02 19:47

> Hej
> Der var noget snak om [subj] på et tidspunkt. Desværre var det fup skriver
> gaffa...

nu med 100% mere link til siden der skrev det:

http://www.gaffa.dk/artikel.asp?ID=1401

/Troels

Fra : Uffe Holst

Dato : 13-03-02 21:20

In an article of 13 Mar 2002 Troels wrote:

> Der var noget snak om [subj] på et tidspunkt. Desværre var det fup skriver
> gaffa...

Der var vel for mange der brokkede sig til U2 over, at opvarmningsbandet
var for ringe.

--
Uffe Holst

Fra : Mette_S

Dato : 15-03-02 15:19

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> wrote in message

> [...]

skriver
> gaffa...

Der var vel for mange der brokkede sig til U2 over, at opvarmningsbandet

Det er vel rent subjektivt... Personligt synes jeg ikke at Oasis er for
ringe ! Derimod synes jeg at U2 er blæst op til noget som de overhovedet
ikke er...Men det er også subjektivt og derfor behøver det ikke at blive
diskuteret videre !

Med venlig hilsen

Mette_S

Som ønsker alle en rigtig god weekend