MS Windows
briani 27239
shut down, timer til win 2000
Fra : petersen_michael

Dato : 13-03-02 19:44

Hejsa, jeg mangler "noget" der kan lukke en win 2000 PC helt ned
altså power off..

hvem, hvad, hvor ? gratis

jeg har kigget på 2køer, men ikke fundet noget brugbart endnu.. :-/

--
med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg
fjern dyret i min @dresse, ved privat post

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-03-02 19:53

"petersen_michael" <petersen_michael@aagemaageklat.mail.tele.dk> wrote in
message news:3c8f9de9$0$99191$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hejsa, jeg mangler "noget" der kan lukke en win 2000 PC helt ned
> altså power off..
>
> hvem, hvad, hvor ? gratis

PowerOff er det bedste af den slags jeg har prøvet.
http://users.pandora.be/jbosman/applications.html

> jeg har kigget på 2køer, men ikke fundet noget brugbart endnu.. :-/

Prøv den med ænderne næste gang
http://ftp.sunet.se/nonags/index.html

- Lars

Fra : petersen_michael

Dato : 13-03-02 20:30

Lars Jørgensen skrev i meddelelsen ...

>PowerOff er det bedste af den slags jeg har prøvet.

Tada.wav

det er et super duper proggy

tak for hjælpen også med linket til no nags